Élő:
Vágólapra másolva!
A Senna Tri kampány az Ayrton Senna Intézet tevékenységére szeretné felhívni a figyelmet.

Bruno Senna és a Renault csapat pénteken Szuzukában indította el a Senna Tri című kampányt, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet az Ayrton Senna Intézet tevékenységére. A kampány elnevezése arra utal, hogy Senna 20 évvel ezelőtt, 1991-ben szerezte utolsó bajnoki címét a Forma-1-ben. Bruno Senna, a legendás versenyző unokaöccse a kampány nyitányaként egy színtelen brazil zászlót mutatott be, amelyre Ayrton Senna rajongóinak fotói kerülnek majd fel az elkövetkező másfél hónapban. A képeket a Sennatri.com.br oldalon lehet feltölteni, és az immár fotókkal teli zászlót Bruno Senna mutatja majd be a közönségnek a szezonzáró Brazil Nagydíjon. A következő, koreai versenytől kezdve a Renault pilótájának sisakja is a Senna Tri kampányra hívja majd fel a figyelmet.

"Szuzukának fontos szerepe jutott a nagybátyám világbajnoki csatáiban, így tökéletes helyszín a kampány elindításához" - mondta Bruno Senna, majd hozzátette: "Megtiszteltetés, hogy részt vehetek ebben a programban; igyekszünk felhívni az emberek figyelmét az Ayrton Senna Intézet céljára, azaz a rászorulók oktatásának támogatására a hazámban. Remélem, hogy sok Senna-rajongó csatlakozik ehhez a kezdeményezéshez az elkövetkező másfél hónapban, hogy a szezon végén viszontláthassák az arcképüket Sao Paulóban a brazil zászlón. Remélem, minél többen megismerik ezt a programot a Facebookon, a Twitteren és az Orkuton keresztül."

Az Ayrton Senna Intézet egy nonprofit szervezet, amelynek célja a hátrányos helyzetű brazil gyermekek és fiatalok támogatása az oktatás területén. Az intézetet Ayrton Senna nővére, Bruno édesanyja, Viviane alapította a háromszoros világbajnok 1994-es tragikus balesetét követően, miután kiderült, hogy öccse az élete során óriási összeget, becslések szerint dollármilliókat adományozott szegény gyermekek megsegítésére.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!