A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) csütörtökön kijelölte a DRS-zónát Szuzukában, a versenyzők ezúttal a célegyenesben használhatják az állítható hátsó szárnyat. Az autók közötti távolságot a 15-ös kanyar után 70 méterrel mérik majd le, az ellenfelüket egy másodpercnél kisebb hátrányból követő pilóták pedig az utolsó kanyar után 30 méterrel aktiválhatják az eszközt.
Vitantonio Liuzzi úgy véli, a többi pályához hasonlóan Japánban is több előzést láthatunk majd a DRS-nek köszönhetően. "Azt hiszem, a 130R kanyar és a hátsó egyenes megfelelő lesz ahhoz, hogy felzárkózzunk, mielőtt belekezdünk az előzésbe a célegyenesben" - nyilatkozta a Hispania versenyzője, akit arról is kérdeztek, használható lesz-e a DRS a pálya leggyorsabb kanyarjában, a hírhedt 130R-ben.
"Ez egy jó kérdés. Én úgy tervezem, hogy a nagyobb kihívás érdekében megpróbálom! De nem lesz könnyű, nekünk ráadásul még nehezebb lesz, mert a leszorítóerő terén gyengék vagyunk -, de legalább szórakoztatóbb és izgalmasabb lesz!" - jelentette ki az olasz.