McLaren
Lewis Hamilton (1.): "Nagyon büszke vagyok a csapatra. Egész télen hihetetlenül keményen dolgoztunk, sohasem adtuk fel, mindenki robotolt. Volt pár nehéz évünk, de a csapat minden tagja sikereket akar, a legjobbak akarunk lenni. Büszke vagyok rá, hogy elvégeztem a feladatom értük. Az első Q3-as köröm különleges volt, a végén úgy éreztem, meglepő volna, ha valaki elém férkőzne. Az utolsó menetben még keményebben nyomtam a gázt, de túl későn fékeztem az első kanyarban, ami tönkretette a kört. Utána csak reménykedtem, hogy senki sem lesz gyorsabb nálam. Imádom a kvalifikációt, főleg, ha jól sikerül a köröm. Maga a mennyország, amikor minden stimmel, amikor működnek a gumik, amikor mindent eltaláltunk. Ma megmutattuk, hogy nemcsak a legszebb Forma-1-es autó a miénk, de a leggyorsabb is! Természetesen holnap még hosszú út áll előttünk - kulcsfontosságú lesz óvni az abroncsokat -, azonban a lehető legjobb pozícióban vagyunk, hogy erős versenyt teljesítsünk."
Jenson Button (2.): "Lewis kiváló kört rakott össze a Q3-ban, és szerintem az egész istálló nagyon boldog, hogy mindkét autónk az első rajtsorba került. Régen fordult elő, hogy mindketten ide jutottunk. Mindig elsők akarunk lenni, de én ma nem lettem az. Mindazonáltal mindketten köszönetet mondunk a csapatnak, nagy eredmény, hogy meddig jutottunk a télen. Létfontosságú a jó tél, ez nagy különbséget eredményez. Még nem tudjuk, pontosan mennyire lesz erős az autónk a futamon, de tegnap úgy tűnt, következetesen megy, és kíméli a gumikat. Holnap fontos lesz, hogy a megfelelő tartományban legyen az abroncsok hőmérséklete, és vigyázzunk rájuk az etapok során. Fontos nap következik, ma könnyebbé tettük a dolgunkat holnapra. Ugyanakkor ez remek nap volt a csapat számára."
Lotus
Romain Grosjean (3.): "Olyan, mintha egy álmom vált volna valóra. Csupán ma délelőtt térképeztem fel igazán az Albert Park pályáját száraz körülmények között, és nem tudtam, mire számítsak. Nem akartam elhinni, amikor rádión közölték velem a pozíciómat. A 3. hely megmutatja, hogy hinnünk kell az álmainkban, bármi is történjék. Kevesen hittek bennem az első F1-es korszakom után, de keményen dolgoztunk, hogy új fejezetet nyissunk, és nagyon örülök, hogy a szezon nyitányán kiváló teljesítményt nyújtottam. Köszönöm a csapatnak, hogy egy ilyen szép, letisztult kis autót terveztek. Nem ragadtatom el magam, mert szombaton nem osztanak pontokat. Tudjuk, hogy Melbourne-ben furfangos versenyek lehetnek. Remélem, az egész idényben ilyen formában leszünk, és a végén szépen zárunk."
Kimi Räikkönen (18.): "A mai nap nem alakult a tervek szerint. Nem volt gond az autóval, én hibáztam, és történt egy kommunikációs zavar, aminek következtében nem jutott időm egy újabb körre. Ez egy jó rajtpozíciótól fosztott meg bennünket, de néha van ez így. Könnyedén be kell volna jutnunk a Q2-be. Nem volt a legjobb kezdet, de próbálunk helyrehozni mindent a versenyen. Nagyon gyors az autó, a kormány pedig rendben volt. Nem alakultak tökéletesen a dolgok, de ez nem befolyásolja a vezetésemet. Bizonyosan jobb eredményt érhetünk el holnap, mint a 18. hely, szóval meglátjuk, mi történik majd."
Mercedes
Michael Schumacher (4.): "Az év első időmérője olyan szoros csatát hozott, mint amilyenre mindannyian vágytunk. Elégedett vagyok a teljesítményünkkel, nagyot léptünk előre ahhoz képest, hogy tavaly hogyan szerepeltünk az itteni kvalifikáción. Köszönettel tartozom a fiúknak a télen végzett kemény munkáért. Úgy gondolom, fontos hangsúlyozni, hogy a Mercedes-Benz végig hitt a projektben, támogattak bennünket, és remélem, az elvárt eredményt tudjuk majd szállítani. Lépésről lépésre kell haladnunk, mivel roppant kiélezett a küzdelem, ezért folytatnunk kell a kemény munkát."
Nico Rosberg (7.): "Örömmel látjuk, hogy egyértelműen fejlesztettünk az autón a tél folyamán. Úgy tűnik, a futamon is erősek lehetünk az edzéseken tanultak alapján. Sajnos nem hoztam ki mindent a mai napból, a sok újdonság miatt nem találtam rá a megfelelő beállításokra. Néhány verseny el fog telni, mire minden tökéletes lesz. Az utolsó körömön egy kis hibát is vétettem, amivel időt vesztettem. A 7. hely azonban jó, én pedig igyekszem, hogy holnap fentebb kapaszkodjak."
Red Bull
Mark Webber (5.): "Tudtuk, hogy lesz néhány gyors fickó - a McLaren és a Mercedes különösen az volt, de Romain is jó munkát végzett. Mindenki azt hiszi, hogy valamit rejtegetünk, amivel visszatérünk, de az idén nyílttá vált minden. Nem volt KERS-em a Q3-ban, ennek hatása van az ember ritmusára az időmérőkön - kár, mert egész télen hibátlanul működött. Elégedett vagyok a körömmel a Q3-ban. Holnap még mindig odakerülhetünk a dobogóra, de nem kétséges, hogy van körülöttünk néhány gyors autó."
Sebastian Vettel (6.): "Ez az év első időmérője, mindig nehéz tudni, hogy mit várhat az ember, de szerintem amit láttunk, az nem meglepetés, a köridők közel voltak. Örültünk volna, ha közelebb vagyunk az élbolyhoz, de a Q3-as körömmel nem voltam elégedett. Az elején vétettem egy hibát, vesztettem egy kevés időt, ez rajtam múlt. Egy-két hellyel előrébb is lehetnék, de így megy ez. Nem az élen rajtolunk, de nem is hátulról, ez messze van a katasztrófától, az autót illetően tudjuk, mint kell tennünk. Hosszú verseny áll előttünk holnap, és sok lehetőség, már nagyon várom."
Williams
Pastor Maldonado (8.): "A mai nap remek szezonkezdet volt a csapat számára. Megmutattuk, hogy versenyképesek vagyunk, most meg kell tartanunk a lendületünket. Az autó fejlődött a hétvége alatt, ezt az irányt kell továbbra is tartanunk. Most már a sebességünkön és a taktikánkon múlik a versenyünk."
Bruno Senna (14.): "Egyfajta szerencsejátékot jelent, ha úgy vágunk neki az időmérőnek, hogy előtte nem vezettünk végig a pénteki napon, de jónak éreztem az autót. Pastor a legjobb tíz közé került, ami tényleg jó jel a csapat számára. Én nem voltam különösebben elégedett a körömmel, azonban ez csak az év első kvalifikációja volt. Hátravan még tizenkilenc, és biztos vagyok benne, hogy több rutinnal összeállnak majd a dolgok. Holnap új nap jön, meglátjuk, mire leszünk képesek."
Force India
Nico Hülkenberg (9.): "Nagyon elégedett vagyok a mai eredménnyel, mert nem voltam biztos benne, hogy bejuthatok a Q3-ba. A harmadik edzés után szép munkát végeztünk a beállítások csiszolásával, és utána sokkal jobbnak éreztem az autót. Természetesen némi bizonytalansággal vágunk neki a versenynek, mert a tegnapi eső miatt nem sokat köröztünk magas üzemanyagszinttel. Viszont az összes csapat ilyen helyzetben van. Ugyanez érvényes a gumikra, holnap is tanulni fogunk róluk, és kitapogatjuk, hogy mennyire strapabírók. Izgalmas lesz a futam, nagyon várom már."
Paul di Resta (15.): "Nehéz időmérő volt, egyszer sem kaptam el igazán a fonalat. Úgy vélem, a bokszból kivezető körömben akadályozott a forgalom, és ennek következtében nem tudtam a megfelelő tartományba hozni a gumik hőmérsékletét, ez pedig ártott a gyors körömnek. Holnapig tehát sok teendőnk van, és este megnézzük, mit tehetünk a javulás érdekében. Télen meglehetősen erősnek tűnt a tempónk a hosszú etapokon, szóval reméljük, a versenyen előrébb lépünk, és harcolhatunk néhány pontért."
Toro Rosso
Daniel Ricciardo (10.): "Szép volt! A hétvége előtt az volt a célunk az időmérőre, hogy bekerüljünk a Q3-ba, és ezt el is értük. Mielőtt idejöttünk volna Melbourne-be, nem volt tiszta előttünk, hogy a sebességünk mire lesz elég a többiek ellenében. Tény, hogy azt gondoltam, a Q3 talán nem lesz elérhető közelségben, tehát ez egy igazán pozitív eredmény volt számomra, és a csapat számára is. Erős versenyünknek kéne lennie, mert jó formában vagyunk. Az lesz a lényeg, hogy minél jobban rajtoljunk, ezt kövesse egy jó első kör, aztán meglátjuk, hová juthatunk onnan. Ez egy kicsit új élmény lesz számomra a tavalyi évvel összehasonlítva, mert ez lesz az első nagydíjam, amikor a középmezőnyből indulhatok. Ma lefektettük az alapokat vasárnapra, Jean-Eric nincs nagyon mögöttem, nagyon oda kellett figyelnem. A csapat elégedett lehet a munkánkkal."
Jean-Eric Vergne (11.): "Nem volt rossz szerintem, még akkor sem, ha kissé kiábrándító, ha az ember ilyen kevéssel marad le a Q3-ról. Nagyon jó volt a köröm a Q1-ben, kicsit rosszabb a Q2-ben. Ebben a fázisban még mindig sokat kell tanulnom, a legfontosabb, hogy minden jól ment, élvezem az összes új élményt. Sok pozitívumot vihetünk magunkkal abból, ahogy az időmérő lefolyt, érzésem szerint olyan autónk van, ami a holnapi versenyen jól fog muzsikálni. Már nagyon várom, szórakoztató lesz. A célom holnapra? Hogy pontokat szerezzek."
Ferrari
Fernando Alonso (12.): "Így történt: a féktávon kicsit rámentem a fűre, az autó ettől önállósította magát, és hirtelen a kavicságyban találtam magam. Sikerült nem lefullasztanom a motort, és reméltem, hogy a bírók vissza tudnak tolni a pályára. A köridőmet használt lágy gumikon értem el: egy új garnitúrával talán továbbjutottam volna a Q3-ba, de az első rajtsorokba semmiképpen nem lett volna esélyem bekerülni. Ma hiányzott a teljesítményünk ehhez, különösen azért, mert nem elég nagy a leszorítóerőnk, és a végsebességünk sem megfelelő. Holnap defenzív versenyre készülünk, de meg fogjuk tenni, ami tőlünk telik, remélhetőleg kihasználva az abból adódó előnyünket, hogy négy szett új gumink maradt. Bízunk benne, hogy jól fogok rajtolni, és elkapom a néhány sorral előrébbről indulókat, aztán a legvégéig harcolni tudok majd velük. Tavaly ugyanitt 1,4 másodperc volt a lemaradásunk az időmérőn, most viszont a Q2-ben csak 1, ezért elméletben mondhatjuk, hogy ütőképesebbek vagyunk, mint tavaly. Tény, hogy más csapatok is előreléptek, de azt hiszem, bőven tudunk majd fejlődni. Malajziában még változatlan lesz az autónk, ezért a helyzetünk nem változik. Ki kell várnunk, hogyan illik az ottani pályához. Igaz, hogy tavaly azt tűztük ki célul: idén már a szezon legelejétől kezdve a győzelmekért harcolhassunk, és ezt nem sikerült elérnünk, az idény azonban hosszú lesz, úgyhogy van időnk javítani a teljesítményünkön. Nincs értelme idegeskedni, azzal nem érünk el semmit."
Felipe Massa (16.): "Borzasztóan csalódott vagyok: ez nem az a szezonkezdet, amiben reménykedtem. Már a harmadik szabadedzés kezdetétől fogva nehéz dolgom volt: a balansz egy pillanatra sem volt olyan, mint szerettem volna, és nem sikerült összehoznom egyetlen tiszta kört sem. A tapadás végig hiányzott, mind a közepes, mind a lágy gumikon, és a kanyarok bejáratánál túl, a kijáratuknál pedig alulkormányzottsággal küszködtem. Fogalmam sincs, miért, de az autónk rosszabbnak tűnt, mint a téli teszteken, talán a pálya volt az oka. A versenyen meg fogjuk tenni, ami tőlünk telik. Nem lesz könnyű dolgunk, mert hátulról kell rajtolnom, de azért bele fogok adni mindent. Nem hiszem, hogy sikerül egyetlen kiállással teljesítenünk a távot, valahogy azonban muszáj lesz behozni a mai hátrányunkat. Egyértelműen le vagyunk maradva, talán még jobban, mint vártuk, míg néhány csapat rengeteget fejlődött tavalyhoz képest. Dolgoznunk kell rajta, hogy megtaláljuk a helyes fejlesztési irányt."
Sauber
Kamui Kobajasi (13.): "Természetesen csalódottak vagyunk. A Q1-ben igazán elégedett voltam az autóval, a tapadásával, no meg persze nagyszerű érzés volt a leggyorsabb kört is megfutni. Utána viszont a második Q2-es etapomon nem találtam tapadást az új garnitúra lágy gumin. Nem tudok magyarázatot adni erre, egyszerűen teljesen másnak éreztem az autót. Az utolsó szektorban forgalomba is ütköztem, de a legnagyobb meghökkenést a tapadás hiánya okozta nekem. A 13. hely nem túl jó rajtpozíció, és nem tükrözi az autó potenciálját. Holnap minél jobb eredményt próbálunk meg elérni."
Sergio Pérez (17.): "Ma némileg változtattunk a beállításokon, és a Q1-ben igyekeztem hozzájuk igazítani a vezetési stílusomat. A Q2-ben pontosan tudtam, mit kell tennem, de egy váltóhiba következtében képtelen voltam sebességet váltani. Kár érte, mert sokkal több rejlett az autóban és bennem. A 17. rajtpozíció jelentősen megnehezíti egy jó eredmény elérését vasárnap. A legjobb formámat próbálom majd nyújtani."
Caterham
Heikki Kovalainen (19.): "Meglehetősen elégedett vagyok a mai nappal. Nem hoztunk ki mindent az autóból a Q1-ben, de délután jobbnak éreztem, mint a harmadik edzésen. Az utolsó gyors körömön feltartott az egyik HRT, amivel valószínűleg hat tizedet vesztettem, azonban az ilyen pályákon előfordulnak ilyen események. Több pozitívuma is volt a mai napnak, a legfőbb az, hogy sokkal közelebb vagyunk az előttünk állókhoz, mint a tavalyi év végén. Van KERS-ünk, jobb lett a felszerelésünk, szóval úgy gondolom, a holnapi verseny érdekes lehet."
Vitalij Petrov (20.): "Számomra rendben volt az időmérő, bár talán nem teljesen úgy alakult, ahogy reméltük. De tudjuk, hogy több rejlik bennünk. Tegnap nyilvánvalóan sok időt vesztettünk, és a mai szabadedzésünket is lerövidítette egy hidraulikai probléma, azonban kőkeményen nyomtam a gázt, és szerintem a mérnökömmel együtt egyre jobban rájövünk, miképp finomíthatunk a beállításokon az egyes etapokon. Tehát minél több időt töltök az autóban, annál jobbnak érzem."
Marussia
Timo Glock (21.): "A harmadik szabadedzés volt az első alkalom, hogy stabil körülmények között vezethettem az autót, tiszta volt, hogy sokat kell dolgoznunk a beállításokon. Nagy programunk volt a szabadedzésre és az időmérőre, sok változást hajtottunk végre, mind helyes volt, egytől egyig minddel előrelépést értünk el. Nagyon elégedett vagyok azzal, amit eddig elértünk. Elégedett vagyok az autó mechanikájával, minden jól működik. Ez mindannyiunk számára felemelő volt, de még hosszú út áll előttünk, és sok, kemény munka, amivel gyorsabbá tehetjük az autót. Jók az alapok, de sok dologban fel kell zárkóznunk. Ezt annak ellenére mondom, hogy nagyon várom, hogy mit hoz a jövő, és végre újra örömöt jelent egy Forma-1-es autó vezetése."
Charles Pic (22.): "Ma megállás nélkül dolgoztunk, sok munkát kellett elvégeznünk rövid idő alatt. Mindenki nagyon keményen dolgozott azért, hogy jó helyzetben legyünk az időmérőn és a versenyen. Köszönetet szeretnék mondani az egész csapatnak a támogatásért, ami hihetetlen volt. Nem volt a legjobb a felkészülésünk, még sok olyan dolog jelentkezik majd, amiről még nem is tudunk. Elégedett vagyok a mai nappal és a csapattal. Holnap egy másik nap lesz, keményen kell majd nyomnom a gázt a versenyen is. Nagyon izgatott vagyok, de koncentráltnak kell maradnom. Úgy akarom magam mögött hagyni a hétvégét, hogy tudom, mindent megtettem, amit kérhettem magamtól az első versenyemen."
HRT
Pedro de la Rosa (23. - nem kvalifikálta magát): "Mindent megtettünk, amit tudtunk. A csapat odatette magát, szép teljesítmény volt, hogy eljutottunk idáig, mert nagyon nehéz napok állnak mögöttünk. Nekünk, versenyzőknek is nehéz volt. Mindazonáltal sok fejlődési lehetőség áll előttünk, bár igaz, hogy sok dolgon kell változtatnunk. Tudjuk, hol állunk, ezért azt mondom, muszáj türelmesnek lennünk. Már szerdán, a megérkezésünkkor kijelentettem, hogy számunkra ez egy teszt, ez az előszezonunk. Ennek az a hátránya, hogy kamerák kereszttüzében végezzük azt, amit már korábban el kellett volna intéznünk, de időhiányban szenvedtünk. Annyit tehetünk, hogy készülünk Malajziára és az utána következő versenyekre, valamint azokra a területekre összpontosítunk, ahol gyorsabbá tehetjük az autót."
Narain Karthikeyan (24. - nem kvalifikálta magát): "Tudtuk, hogy kemény menetünk lesz Ausztráliában, de a mai eredményünk bármelyik versenyző számára óriási csalódás lenne, efelől nincs kétségem. Jöhetnénk kifogásokkal, de hát végül is kihagytuk az előszezoni tesztelést. A tegnapi időjárás nem volt kedvező, ezért sok, száraz pályán tölthető időt vesztettünk, ami sokat ártott nekünk. Sok problémánk volt az autóval, ami normális az idény előtt, de az a bajunk, hogy ez a hétvége a mi előszezonunk, és az idő ellen harcoltunk. Rengeteg dolgunk van, remélhetőleg fejlődni fogunk."