McLaren
Lewis Hamilton (P1: 1., P2: 1.): "Jó napunk volt. Az első futam után néhány dolgot változtattunk az autó balanszán, és sokkal elégedettebb vagyok vele. Még elvégzünk néhány módosítást, hogy a hosszú etapokon javítsunk a tempónkon. Nagyon keményen dolgozom, hogy megfelelő beállításaim legyenek az időmérőre és a versenyre. Azt hiszem, már kicsit jobban értjük az autó működését, ha sok üzemanyaggal körözünk. A második edzésen, a hosszú etapomon néhányszor túl szélesen fordultam - nagyon nehéz lesz megfelelően bánni a gumikkal a versenyen, meg kell találni az ideális balanszot. Ezen a pályán kicsit könnyebb lesz előzni, mint Melbourne-ben. Ennek ellenére az lenne a legjobb, ha az első helyről rajtolhatnék, ezt fogom holnap megcélozni. Keményen kell hajtanunk, el kell kerülnünk a kiszáradást, és folyamatosan összpontosítanunk kell - nehéz dolgunk lesz."
Jenson Button(P1: 9., P2: 3.): "A délelőtti edzés kicsit bosszantó volt: olajfolyás miatt kevesebb kört tehettem meg, bár ez nem sokat számított, mert még koszos volt a pálya. Délután mindkét gumikeveréken jó köröket futottam, azt hiszem, megértettük az abroncsok viselkedését. Ettől függetlenül a magas páratartalom és a hőség miatt mindkét keveréken nehéz dolgunk lesz. Mindenki számára kemény futam lesz - hacsak nem áll be óriási javulás a pálya állapotában, elég sok kiesést láthatunk vasárnap. Holnap a pole pozíció lesz a célunk - nagyon megkönnyítené a dolgunkat, ha az első helyről rajtolhatnánk, ezért nagy hangsúlyt helyezünk az egykörös teljesítményre."
Mercedes
Michael Schumacher(P1: 4., P2: 2.): "Ma jó napunk volt odakint a pályán, és nagyon elégedett vagyok az Ausztrália óta elvégzett munkánkkal. Annak köszönhetjük, hogy tűrhetően egyenletes hosszú etapokat teljesítettünk, ami ilyen körülmények között értelemszerűen fontos lesz. Ettől függetlenül tisztában vagyunk vele, hogy pénteken mindenki eltérő programot követ, ezért feltehetően még nem láttunk mindent. Pontosan tudjuk, hogy a mai eredményektől nem szabad elragadtatnunk magunkat."
Nico Rosberg(P1: 3., P2: 4.): "Tűrhetően kezdődött ma a hétvégénk, és malajziai az egyik hazai versenyünk, úgyhogy meglehetősen elégedett vagyok. Rengeteget tanultunk a gumik használatáról, és úgy érzem, a megfelelő irányba haladunk, de azt egyelőre nem tudjuk, hogy állunk a többiekhez képest. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy vasárnap mennyire tudjuk majd kezelni a helyzetet."
Toro Rosso
Daniel Ricciardo (P1: 18., P2: 5.): "Korábban már versenyeztem itt a Formula BMW szériával, de ha Forma-1-es autóra vált az ember, akkor elfelejtheti, amit addig tanult. Azért az is segített, hogy volt már tapasztalatom ezen a pályán, de a szimulátorban végzett munka szerintem hasznosabb volt. A pálya elég technikás. Úgy gondolom, délután sokat javultunk, a délelőtti edzésen elég nehéz dolgunk volt. Ma elsősorban azon dolgoztunk, hogy az autót a pályához igazítsuk, hiszen jelentősen eltér a vonalvezetése a melbourne-itől. A legnagyobb különbség azonban a hőmérsékletben vehető észre. A gumikat jobban megviselik az ilyen körülmények, ezért létfontosságú, hogy megfelelő legyen az autó balansza."
Jean-Eric Vergne (P1: 16., P2: 8.): "Tavaly óta sokszor vezettem már ezen a pályán a szimulátorban, de Milton Keynesben nem állítják maximumra a fűtést! Összességében úgy gondolom, jó napunk volt, futottam egy remek hosszú etapot. Jó volt a tempóm, Daniel körideje pedig bizonyítja, hogy jó az autónk. Meglehetősen magabiztos és elégedett vagyok. Most van részem először ilyen hőségben és a páratartalomban, de remélhetőleg a hétvége folyamán sikerül hozzászoknom. Szerintem fizikailag nem lesz problémám a versenyen."
Ferrari
Fernando Alonso(P1: 15., P2.: 6.): "Ahogy itt Malajziában szokás, a péntek egyik fő feladata az volt, hogy olyan gyorsan hozzászokjunk az extrém körülményekhez, ahogy csak lehetséges. Különösen a garázsban szenved az ember a hőségtől az autóban ülve, a pályán legalább jön egy kis levegő, bár azt is aligha lehetne hűvösnek nevezni! Reggel sokat dolgoztunk azon, hogy különböző aerodinamikai konfigurációkat hasonlítsunk össze, kicsit olyan volt megtalálni a helyes kombinációt, mint összerakni egy puzzle-t. Délután aztán továbbléptünk a szokásos pénteki feladatokra, különböző üzemanyagszintekkel mentünk. Azt mondanám erről, hogy a közepes és a kemény gumik is elfogadhatóan jól viselkedtek az egy körös teljesítményüket és a hosszú etapokon mutatott elhasználódásukat tekintve is. Sok hasznos információt gyűjtöttünk, ami lehetővé teszi, hogy készen álljunk a hétvége hátralevő részére. Ma nem esett, de tudjuk, hogy itt egy pillanat alatt meg tud érkezni egy vihar, ezért mindenféle eshetőségre készen kell állnunk."
Felipe Massa(P1: 13.,P2: 16.): "Fernando és én elég különböző programot teljesítettünk, ez a fő oka annak, hogy ilyen nagy különbség van köztünk a tabellán. Különösen délután mentünk teljesen más irányba, ami az én esetemben nem működött, de legalább lehetővé tette, hogy megértsek pár fontos dolgot az autó kezelhetőségével kapcsolatban. Most már én és a mérnökeim is tudjuk, hogy melyik a helyes irány, amely felé tartanunk kell. Ez optimistábbá tesz az időmérő előtt azzal összehasonlítva, ahogyan magamat éreztem egy héttel ezelőtt Melbourne-ben. Világos, hogy az autónk jelenleg nem versenyképes a legmagasabb szinten. Érzek-e némi nyomást? Nem, nem többet, mint általában: a Ferrarinál állandóan nyomás alatt vagyunk. Az a fontos, hogy megértsük, mi nem működött Melbourne-ben, és szerintem mindenünk megvan ahhoz, hogy ez sikerüljön."
Red Bull
Mark Webber(P1: 6.,P2:7.): "A teljes programunkat teljesítettük ma, ami jó, az első és a második szabadedzés is simán ment. Nyilvánvalóan ez egy másik helyszín, mint Melbourne, a gumik megértése tehát fontos itt. Az eső elmaradt, ami mindig szerencse, de még sok munkát kell elvégezni az autó beállításával és a gumikkal kapcsolatban. A forrósággal kapcsolatban minden rendben, nyilvánvalóan meleg van az autóban, de úgy jöttünk ide, hogy erre felkészültünk."
Sebastian Vettel(P1:2., P2: 10.): "Szerettem volna kicsit előrébb végezni délután, de mindent egybevetve jó etapokat teljesítettünk ma, bár még mindig sok a tennivaló. Elég gyorsan elérkezik a gumiknál a hirtelen teljesítményeséssel járó elhasználódás, ez minden versenyzőre áll. Úgy vélem, az autónk kissé csúszkál, szeretném, ha kicsit stabilabb lenne. Jó lépést tettünk ma, a potenciál megvan bennünk, de ki kell hoznunk magunkból. Meglátjuk, mit tehetünk holnap."
Lotus
Romain Grosjean (P1: 5., P2: 9.): "Pár kisebb megszakítástól eltekintve elég jól sikerült a mai nap. Reggel volt egy kisebb problémánk az autó hátsó részével, ezt azonban hamar megoldottuk. Délután valami kivágta az egyik gumimat, de ez sem jelentett nagy gondot. A hőséggel próbáltunk megbirkózni, és olyan beállítást kerestünk, ami ideális ehhez a magas hőmérsékletű pályához. Fantasztikus érzés F1-es autóval vezetni ezen a pályán. A beállításokat még nem teljesen találtuk el, de rengeteg adatot gyűjtöttünk, amik alapján dolgozhatunk. Azt hiszem, elég jó elképzelésünk van arról, hogyan vágjunk neki a holnapi időmérőnek."
Kimi Räikkönen (P1: 7., P2: 15.): "Viszonylag jó napunk volt, de még dolgoznunk kell a beállításokon. A kormányzás kicsit javult, de még folytatjuk a munkát. Ebben a hőségben is jól érzem magam az autóban, a futam pedig elég későn lesz, tehát szerintem nem okoz majd gondot. Remélhetőleg holnap tudunk javítani, hiszen az autó gyorsabb ennél. Bosszantó volt, hogy délután elromlott a KERS-em, de holnapra biztosan ki tudjuk javítani a hibát. A pálya pont olyan, mint amire emlékeztem. Remélem, jobban sikerült az időmérő, mint Ausztráliában, már nagyon várom, hogy itt versenyezhessek."
Force India
Paul di Resta(P1: 8., P2:13.): "Nagyon meleg napon vagyok túl az autóban, de a programunk nagy részét teljesítettük, elég információt gyűjtöttünk a holnaphoz. Volt egy kis probléma az egyik féktárcsával a délutáni edzésen, ami talán kívülről nézve drámaibb volt, mint egyébként. A csapat végrehajtott néhány változtatást, mielőtt kiküldött a hosszú etapra a közepes keverékű gumin. Mindig nehéz a pénteki eredményekből következtetéseket levonni a teljesítményre vonatkozóan, de arra számítok, hogy a középmezőny ezen a hétvégén újra nagyon versenyképes lesz."
Nico Hülkenberg(P1: 10.,P2: 12.): "Nem sokat tudok mondani a mai napról, mert egy normál péntek volt, amelyen arra koncentráltunk, hogy boldoguljunk a gumikkal, és, hogy megpróbáljuk jó formába hozni az autót holnapra. Szerintem elég sokat tanultunk, az autó teljesen másnak érződik, mint Melbourne-ben a pálya karakterisztikája és a meleg idő miatt. Ígéretes az a munka a holnapra nézve, amit a beállításokkal elvégeztünk, a hosszú etapok sok hasznos adattal láttak el minket, ez hiányzott Melbourne-ben."
Williams
Pastor Maldonado(P1: 12., P2: 11.): "Jó napunk volt itt, Malajziában. A csapat nagyszerű munkát végzett, gond nélkül befejeztük a tesztprogramunkat. Az autó kiszámíthatóan viselkedik, már alig várom a holnapot. Nagy kihívást fog jelenteni, hogy bekerüljünk a Q3-ba, de keményen igyekszünk majd, hogy sikerüljön."
Bruno Senna(P1: -, P2: 17.): "Délután több munkánk lett amiatt, hogy az első edzésen nem vettem részt, de a hosszú etapjaink biztatónak tűntek. A harmadik edzésen holnap még fejlődnünk kell majd, a helyes iránnyal azonban már tisztában vagyunk. Ez a pálya nagyon különbözik az ausztráltól, és kemény, hosszú verseny vár ránk. Már alig várom."
Valtteri Bottas(P1: 11., P2: -): "Csak a kilencedik finn vagyok, aki részt vehet egy nagydíjhétvégén, ami érdekes adat, most tudtuk meg. A barcelonai teszt után erre az alkalomra koncentráltam, és igyekeztem fizikailag és mentálisan is minél alaposabban felkészülni rá. Már az első edzés elejétől kezdve éreztem a ritmust, és sikerült elvégeznünk a második edzésig tervezett programunkat. Nagy forróság volt odakint a pályán, még sohasem tapasztaltam ilyen kemény körülményeket. Vezetés közben nem érezni annyira, de ahogy megállunk, fejbe vág a hőség."
Sauber
Kamui Kobajasi (P1:14., P2: 14.): "Ez volt az első alkalom, hogy a 2012-es gumikat ilyen magas hőmérsékleti körülmények között használhattuk, az elhasználódásuk elég jelentős volt. Valószínűleg ennek is volt hatása, de az autó balanszával amúgy is sokat küszködtünk ma. Javulnunk kell az időmérőre és a versenyre, de biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog. Kár, hogy olyan sok időt elvesztegettem a váltó miatt a második szabadedzésen, de ilyen dolgok megtörténnek."
Sergio Pérez (P1: 20., P2:18.): "Ez a nap nehéz volt abból a szempontból, hogy beállítsuk az autót, és megtaláljuk a helyes balanszt. Jobb volt a hosszú etapon, mint a gyors körökön. Sikerült némi előrelépést elérnünk a második szabadedzésen, figyelmesen meg fogjuk vizsgálni az adatokat ma éjjel."
Caterham
Vitalij Petrov (P1: 19., P2: 19.): "A szokásos pénteki menetrendet tartottuk, ez számomra elég jó nap volt. Délelőtt gyenge volt a tapadás, de szerintem az összes csapat ugyanebben a cipőben járt, és délután előreléptünk, pedig maga pálya akkor rosszabb állapotban volt. Van néhány terület, amellyel este foglalkoznunk kell, különösen a hátsó kerekek tapadása kapcsán, de nagyjából elégedett vagyok az eddigiekkel."
Heikki Kovalainen (P1: 17., P2: 21.): "Szerintem ma bebizonyosodott, amit sejtettünk, hogy vasárnap a teljesítményt meghatározó kritikus tényező lesz a gumikopás menedzselése. Délelőtt többféle beállítási lehetőséget kipróbáltunk, amelyek nem váltak be, de az ebédidőben elvégeztünk néhány változtatást, amitől az autó délutánra jobb lett. Nagyobb lett a tapadás, és a második etapban már jobban tudtam kímélni a gumikat, tehát szerintem megtettük a mára kívánt előrelépést, és megfelelő alapunk van ahhoz, hogy felkészüljünk holnapra."
Marussia
Timo Glock(P1: 21., P2: 20): "Azt mondanám, hogy ez elég jó nap volt számunkra. Az egész csapatnak ez az egyik legkeményebb péntek, de nagyszerű munkát végeztek. A programunk keretében rengeteget kellett dolgozunk az autón, ezért folyamatosan mozgásban voltunk. Még hosszú út áll előttünk; az autónk semmiképpen nem tökéletes. Ugyanakkor óriásit léptünk előre, és ezt a ritmust holnapig meg kell őriznünk. A gumikkal nehéznek tűnik elboldogulni egy egész versenytávon át, ez lutri lesz. Ami a hőséget illeti, a téli edzésprogramom kétségkívül megtérült. Jól indult a hétvégénk, és a megbízhatóság is megfelelő volt."
Charles Pic(P1: 22., P2: 22.): "Ez a mai nagyon érdekes nap volt számomra. Terjedelmes programon kellett átverekednünk magunkat, hogy tesztelni tudjuk az autónkat a pályán, és még mindig lemaradásban vagyunk, de az eredmények igazán biztatóak voltak, elégedett vagyok az előrelépéssel. A csapatnak nem könnyű ebben a hőségben dolgoznia; mindenkinek hosszú napja volt. Rengeteg adatot gyűjtöttünk holnapra, amikor majd megkapom az alkatrészeket a padlólemez új hátsó részéről is, erre kíváncsi vagyok. Mindenki szép munkát végzett, köszönet érte."