Mark Webber jó döntésnek tartja, hogy 2013-tól a versenyzők a szabadedzéseken és az időmérőkön is csak a kijelölt előzési zónákban használhatják majd a DRS-t. A szabályok eddig csupán a futamokon korlátozták, hogy a nagyobb végsebesség elérése érdekében hol lehet felcsapni az autók hátsó szárnyát, emiatt azonban a kvalifikáción a pilóták gyakran egyes gyors kanyarokon is nyitott DRS-szel próbáltak átszáguldani, ami kockázatos volt.
Valójában ők maguk kezdeményezték a módosítást. "Szerintem ez helyes" - jelentette ki az Webber. "A versenyzők már jó ideje harcoltak érte, hogy az időmérőkön is csak ott lehessen használni a DRS-t, mint a futamokon."
"Sem a csapatok, sem a pilóták, sem a nézők érdekeit nem szolgálta, hogy pénteken és szombaton bárhol át szabadott menni nyitott DRS-szel. Ez csak a kockázatokat növelte, márpedig ha azokat lehet mérsékelni is, miért ne tennénk meg?"
"Szerintem most minden csapat örül, mert a váltóáttételezést be tudják állítani úgy, hogy a DRS-hez is jó legyen."
A korábbi beidegződéseket ugyanakkor nem könnyű legyőzni: Webber elismerte, hogy a jerezi teszten időnként néhány kanyaron is nyitott DRS-szel ment át. "Még mindig használom a DRS-t ott, ahol nem kellene, úgyhogy erről le kell szoknom" - mondta.