A Zele Racing színeiben versenyző magyar versenyző remekül rajtolt a második helyről, alig pörögtek ki a kerekei, és már elsőként fordult az első kanyarban, a vezető helyét sokáig tartotta is a pole-ból indult Markus Pommer előtt. A 23 körös verseny első felében lassan sikerült leszakítania a német vetélytársát, és 2-3 másodperces előnyt autózott ki. A tökéletesen sikerült kerékcsere után visszacsúszott a mezőnyben, amíg mindenki ki nem állt a bokszba.
A 9. helyről indult, és szintén remekült rajtolt Kimija Szato viszont csak 3 körrel a vége előtt állt ki, és addig a meleg gumikon nagyon jó tempót autózott, körönként 1-1,5 másodpercet vert a magyarra. Ennek eredményeképp a bokszkiállása után az első helyre állhatott vissza, az egyre jobban csúszkáló Kiss Pál elé. A magyar versenyzőnek az utolsó körre jött vissza az autó balansza, amikor már az új hátsó gumi is kezdett kopni (a kerékcserénél csak a hátsókat cserélték le), ezért meg tudta közelíteni japán ellenfelét, de előzésre már nem nyílt módja, és végül 1,2 másodperc hátrányban futott be.
Kiss Pál a futam után elmondta, hogy az nem ideális beállítások miatt az autója nagyon alulkormányzottan viselkedett, különösen a bal első gumi kopott el nagyon hamar, és kezdett szemcsésedni. Többször lecsúszott a fűre, és néha azt a taktikát alkalmazta, hogy a lassú kanyarokban visszaváltott egyes fokozatba, hogy szándékosan megcsúsztassa a kocsi hátulját, azért, hogy valahogy be tudjon fordulni.
Kiss Pál 71 ponttal az összetett második helyén áll, a sorozat második mogyoródi futamát vasárnap 12:15-kor rendezik.
AutoGP, Hungaroring, 1. futam, végeredmény:
--------------------------------------------
1. Szato Kimija (japán, Euronova Racing) 37:20.978 perc
2. Kiss Pál Tamás (Zele Racing) 1.215 másodperc hátrány
3. Andrea Roda (olasz, Virtuosi UK) 13.172 mp h.