A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNPásztor Flóra
14:05VívásYun-Jia Zhang-Flora Pasztor
HUNFucsovics Márton
14:45TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNAndrásfi Tibor
15:05VívásGrabiel Lugo-Tibor Andrasfi
HUNSiklósi Gergely
15:30VívásNeisser Loyola-Gergely Siklosi
HUNMarozsán Fábián
15:45TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNPupp Réka
16:50CselgáncsGefen Primo-Reka Pupp
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl
Vágólapra másolva!
Nem jutottak egyezségre, februárban kell megoldást találniuk a még vitás kérdésekre. A leszorítóerő és a versenyzők védelme a sarkalatos pont.

Tovább húzódik a 2017-re tervezett szabálymódosítások véglegesítése, miután a csapatok képviselői nem tudtak megállapodni a múlt hét során, értesült az Autosport. Az összes istálló képviselője és Charlie Whiting, az FIA technikai igazgatója a londoni Heathrow repülőtéren egyeztetett, de belső források szerint „továbbra is megkerülhetetlen problémák” maradtak, és a helyzet egy ideig „még zavarosabb lesz, mielőtt elkezd letisztulni.”

Ebből következően csak korlátozott mértékben sikerült a csapatoknak előrelépniük, így már csupán egy alkalmuk lesz arra, hogy megszüljék a döntéseket, mert március 1. után a 2017-re vonatkozó módosításokhoz egyhangú döntésre lesz szükség, ami az F1-ben nagyon ritka. A portál úgy tudja, a technikai igazgatók nem sokkal az F1-es Stratégiai Munkacsoport és az F1 Commission február 23-ra tervezett ülése előtt fognak újra egyeztetni.

2017-től megváltoznak az autók, de még nem tudni, hogy mennyire Forrás: Mercedes

Két probléma körvonalazódott az eddigi megbeszélések során: az egyik a leszorítóerő növelésének kérdése, a másik pedig a versenyzők védelme a pilótafülkében. Utóbbira az FIA előállt egy részleges megoldással, és a pilóták is támogatják a tervezett, koszorúhoz hasonló bukókeret bevezetését, de alternatívák is felmerültek, így egyelőre ezen a téren sem született meg az elhatározás az istállók részéről.

Szóba került a 2018-tól jelentősen csökkentett áron megvásárolható F1-es erőforrások kérdése is. Az FIA elérte a gyártóknál, hogy a jelenlegi körülbelül 25 millió eurós árat 12 millióra csökkentsék, azonban ennek részletei még kidolgozás alatt állnak. Szintén felmerült a 2017-re tervezett, szélesebb abroncsok és keréktárcsák miatti súlynövekedés, és tárgyaltak a felhasználható sebességváltók számának háromra csökkentéséről is a 2018-as szezontól.

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!