BUDAPEST, HUNGARY - JULY 27: Max Verstappen of Netherlands and Red Bull Racing poses for a photo in the Drivers Press Conference during previews ahead of the Formula One Grand Prix of Hungary at Hungaroring in Budapest, Hungary on July 27, 2017. Arpad Kurucz / Anadolu Agency
Vágólapra másolva!
Nem tudja kijelenteni, csak bízik benne, hogy a Red Bull megbízhatósága javulni fog. A Hungaroringen a dobogóra tör, Daniel Ricciardo pedig arra számít, hogy csapata hamarosan utoléri a Ferrarit az erősorrendben.
A hosszú egyenesek hiánya miatt a Red Bull bízhat a jó eredményben a Magyar Nagydíjon, ahol várhatóan kevésbé mutatkozik meg a motorjuk lóerőhátránya a Ferrarihoz és a Mercedeshez képest. Az istálló versenyzője, Max Verstappen azt tűzte ki célnak, hogy dobogóra álljon.
"Az ide hozott fejlesztéseinkkel remélhetőleg előrébb lépünk, és az itteni verseny rendszerint elég mozgalmas. Várom a hétvégét, és remélem, hogy sikerül a dobogón végeznem" - mondta a Hungaroringen. Az Origo GPhírek kérdésére, hogy a szezonban ez a pálya kínálja-e a legjobb esélyt csapatának a győzelemre, azt felelte, "nem biztos benne. Szingapúr sem lesz rossz nekünk."
Verstappennek az első hat versenyből kettőt kellett feladnia műszaki hiba miatt, az idény nyári szakasza pedig rémálomszerűen alakult számára: az Azeri Nagydíjtól az Osztrákig zsinórban háromszor kiesett, és csak Silverstone-ban ért célba. A technikai malőrök többször megfosztották a dobogótól, és nem lát rá garanciát, hogy az autó megbízhatóságával ezentúl minden rendben lesz.
Nem lehet csak úgy kijelenteni, hogy javítottunk rajta, mert minden alkalommal más romlott el.
Reméljük, hogy úrrá lettünk a problémákon - mondta. - Próbálok mindig pozitív maradni, és minden hétvégéből kihozni, amit lehet." Azt a felvetést tagadta, miszerint túl keményen hajtja a Renault motorját, ami "butaság" lenne a részéről.
Daniel Ricciardo a Brit Nagydíj előtti öt futam mindegyikén feljutott a dobogóra, de az előző versenyen Verstappenhez hasonlóan nem sok vizet zavart a Ferrari-Mercedes csatában.
A Red Bullnak kisebb pofon volt, hogy a korábban az erősségének számító silverstone-i pályán nem szerepelt jól,
Ricciardo azonban úgy érzi, rájöttek, miért nyelték be.
"A gyors kanyarokban általában behozunk valamennyit a lemaradásunkból, de idén azok közül több padlógázos lett, úgyhogy most már időt veszítettünk bennük - nyilatkozta az Origo GPhírek kérdésére, utalva a Renault teljesítménydeficitjére. - Szerintem ez volt az ok."
A csapat fokozatos javulása ugyanakkor örömmel tölti el. "Az első csapat, amelyiket elkaphatjuk, a Ferrari lehet, ahogy tavaly is történt - mondta. - A Mercedes még túl gyors nekünk, de ahogy fejlesztünk az autón, szerintem közeledünk a Ferrarihoz."
Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!