Ayrton Senna 1993-as McLarenje mellett egy másik értékes relikviát is áruba bocsát a Bonhams aukciósház. Michael Schumacher 2001 és 2005 között használt lakóbusza is eladó, amit az Iveco gyártott és az Orlandi épített át a Ferrari megbízásából. Ez pont az az időszak, amikor Schumacher 2000 és 2004 között zsinórban 5 világbajnoki címet ért el.
A Torinóban gyártott, 12 méter hosszú, légrugós futóművel és 380 lóerős motorral gyártott buszba a ZF nyolcfokozatú automataváltóját építették be. Az utasteret tárgyalások és interjúk megtartásához rendezték be Schumacher és Rubens Barrichello számára. Az eredeti konfigurációban két külön bejáratú lakrészt alakítottak ki.
A felszerelés részét képezték (2001-ben) az LCD tévék, számítógépasztalok, műholdas telefonok, internetkapcsolat, zárható fiókok és gardrób. Mindkét apartmanban masszázs asztalokat is elhelyeztek. Az Ivecót a 2005-ös szezon után eladták, a következő tulajdonos luxus motorhome-má alakította át és számos ponton továbbfejlesztette a felszerelést.
A lakóbusz teljes fürdőszobát és csempézett mellékhelyiséget kapott, fűtő- és légkondicionáló rendszert, áramfejlesztőt, Bose házimozi rendszert és Hastens Luxuria franciaágyat is beépítettek.
Az Iveco busz a mai napig megőrizte a külső jegyeit, a különleges fényezést és a Ferrari korhű logóit, azután is, hogy 2009-ben ismét új tulajdonoshoz került, aki „a költségekre való tekintet nélkül” karbantartotta a járművet, ami eddig kevesebb, mint 90.000 kilométert tett meg. Most 125-150 ezer euró (39-46 millió forint) közötti áron árulják.
A motorhome-hoz mellékelnek különböző, brit hatósági dokumentumokat, az átalakításokról szóló számlákat, valamint a Ferrari tanúsítványát a jármű eredetiségéről. Ezt Stefano Domenicali, a Ferrari korábbi csapatvezetője írta alá.
A versenyautók mellett manapság egyre több relikvia is eladósorba kerül,
Kimi Räikkönen a luxusjachtját, Nico Rosberg pedig szintén a motorhome-ját bocsátotta áruba. Mindkettőt a fényűzés és a kényelem jellemzi és hatalmas összegeket kérnek értük.