A 2014-es Forma-1-es szezon során csődeljárás alá vont Caterham istálló hitelezői az Express értesülései szerint jó úton járnak afelé, hogy 23 millió fontot bukjanak, miután nincs elég tőke a kifizetésükre. A csapatot működtető gazdasági társaság több mint három éve van csődeljárás alatt, a múlt héten nyilvánosságra hozott dokumentumok szerint pedig a folyamat közeledik a végéhez.
A hitelezők széles skálán mozognak, a korábbi alkalmazottaktól egészen a Renault-ig találunk olyanokat, akik a pénzükre várnak. A francia gyártónak 6.2 millió fonttal tartoznak, amiért 2014-ben V6-os erőforrásokat biztosított a csapatnak. A csődeljárást lefolytató Smith & Williamson kijelentette: a fedezetlen hitelezőket nem fizetik ki, ahogyan a nekik járó osztalékot sem valószínű, hogy megkapják.
A Caterham 4 évet töltött el a Forma-1-ben. A csapat 2012 és 2014 között volt a mezőny tagja, ez idő alatt pedig egyetlen pontot sem szerzett. Főként ez vezetett a csődjéhez.
Eközben a Caterham 336 különböző céggel szemben halmozott fel adósságot, a dokumentumok alapján ezek közül pedig egyedül a malajziai EXIM Bank kapta vissza a pénzét, miután az 5,5 millió fontos kölcsönét a csapat felszereléseivel biztosították, amelyet a csőd után eladtak. Ezen kívül még a McLarennek is tartoznak 91 ezer fonttal. A csapat 2014 nyarán indult el végérvényesen a lejtőn, amikor az addigi tulajdonos Tony Fernandes eladta azt egy svájci konzorciumnak.
A csapatnak az Arrows, majd a Super Aguri által is használt bázison volt a főhadiszállása. A Leafieldben található komplexum ma elhagyatottan áll, egy urbexes fotós két éve készített benne képeket. Később az a hír járta, hogy a Ferrari ott szeretné létrehozni angliai központját, de végül úgy döntöttek, hogy teljes mértékben Maranellóból működik tovább az F1-es csapat.