A felügyelők az edzés után meghallgatták Grosjeant és Norrist is, és bár elfogadták, hogy „a nyolcas rajtszámú autó nem szándékosan tartotta fel a mögötte érkezőt", úgy vélték, hogy a „pilóta felelőssége tisztában lenni azzal, hogy amikor abnormálisan lassan halad, akkor gyorsabb autók érkezhetnek mögötte." Figyelembe vették azt is, hogy a Haas nem értesítette Grosjeant az érkező autóról, amire a francia azt mondta, hogy
nem vettük számításba, hogy Vettel ilyet fog tenni, ezért azt hittük, hogy elég előnyünk van Norrisszal szemben. Valószínűleg a csapat ezért nem szólt, hogy Norris mért körön van.
Azt hiszem, általában jól kezeljük a forgalmat, de ma nem így történt."
Norris megértő volt Grosjeannal szemben, és miután megbeszélte vele a történteket, Vettelt tette felelőssé értük.
„„Hogy igazságosak legyünk vele, a csapatának mindössze három másodperce volt szólni neki, hogy mögötte vagyok – mondta Norris. – Nagyon nehéz helyzetbe került volna, ha nem tudta volna hirtelen megváltoztatni a megközelítését és nem adta volna fel a teljes [következő] körét. Azt mondta, nem tudta, hogy mögötte vagyok, egészen addig, amikor már majdnem nekiütköztem.
Vettel átverte, ami nem szép dolog, mivel mindannyian versenyzők vagyunk, igyekszünk tisztelni a másikat. Ha az ember előtt van valaki, nem előzi csak úgy meg az utolsó kanyar előtt,
mint azt Magnussen csinálta Fernando [Alonsóval] tavaly Monzában, mert ilyenkor mindkettejük körének lőttek. Grosjean megtette, amit tudott, de ezzel együtt feltartott. Ha bármilyen oknál fogva nem tudtam volna még egy gyorskört futni, ez lett volna az oka, hogy nem kerülök be a Q2-be."