„Másodjára egy kicsit mélyebbet fékeztem, volt egy kis kontakt a kanyar közepétől a kijáratáig. Én úgy gondolom, hogy versenyzés volt. Mindannyian tudjuk, hogy van egy kis bukkanó abban a kanyarban, és ha ezen egy kicsit rosszul megyünk át – mert mind a ketten kiegyenesítettük egy kicsit a kanyart – akkor előbb-utóbb elfogy alólunk az aszfalt” – mondta Verstappen a futam utáni sajtótájékoztatón, ahol a GPhírek is ott volt.
Ez a kemény versenyzés, jobb, mint csak követni egymást és unalmas futamot produkálni, nem?”
Leclerc úgy vélte, ő következetesen védekezett a Red Bull támadásaival szemben, és bár csalódott volt, egy elejtett félmondata szerint ő sem bízott abban, hogy meg tudja tartani a vezetést. „Az első és a második körben is ugyanazt csináltam, az egyetlen, ami változott, hogy a második körben összeértünk, szélesre kellett futnom, és elég sok időt veszítettem. Nem számítottam kontaktra.”
„Ahogyan Max is mondta, másodjára egy kicsit mélyebben fékezett, nem tudom, hogy elveszítette-e az uralmat az autó felett, vagy nem, de aztán jött az ütközés. Úgy éreztem, hogy elég jó volt a tapadásom, az első támadásánál sikerült ezt kihasználva megtartani a helyemet, a másodiknál azonban nem tudtam ezt megtenni, mert lementem a pályáról.”
Úgy érzem, hogy a második előzési kísérlet nem volt rendben, ugyanakkor úgy hiszem, hogy a végkimenetel valószínűleg mindenképpen ugyanaz lett volna. Ezzel együtt szerintem nem ez a módja megelőzni valakit.”
A két pilóta hátországa is másként értékelte a látottakat. Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke úgy látta, Verstappen hagyott elég helyet Leclerc-nek. A Sky Sportsnak kijelentette, a Ferrari versenyzőjének fel kellett volna adnia a kanyart, mert Verstappen már mellette haladt, és nem tudott volna máshova menni.