Új csapatot keres a Forma-1-ben a BWT nevű osztrák vállalat, ami 2017-től a Force India (majd Racing Point, idéntől Aston Martin) főszponzoraként vált ismertté a sportágban, miután a silverstone-i istálló idén az Aston Martin hagyományaihoz illő brit versenyzöld fényezéssel lép pályára, ami összeegyeztethetetlen a szponzor által megkövetelt harsány rózsaszínnel.
A BWT több kategóriában is szponzorál csapatokat, mindenhol a messziről is felismerhető arculat határozza meg az autóik megjelenését, és bár az Aston Martinnal valószínűleg véget ér az együttműködés, a jellegzetes színösszeállítás a mezőnyben marad. A német Express arról számolt be, hogy a Haas lehet a vállalat új partnere, de az Autosport úgy tudja, a Williams is versenyben van.
A lap megkeresésére a Haas nem reagált, a Williams pedig nem kommentálta az értesülést.
A grove-i istálló a héten bejáratta idei autóját, az FW43B-t, de az szponzori logók nélkül, egyszerű kék fényezéssel lépett pályára és a csapat semmilyen promóciós anyagot nem hozott nyilvánosságra a 2021-es modellről.
Mick Schumacher unokatestvére, David Schumacher korábban BWT-színekben versenyzett, az ő édesapja, Ralf Schumacher a német Sky szakértőjeként utalt arra, hogy a BWT a Haashoz mehet, viszont a Williams mellett szól az, hogy a brit istálló az Aston Martinhoz hasonlóan Mercedes-motorokat használ és Toto Wolff érdekkörébe tartozik. Wolff jóbarátja a BWT-t irányító Andreas Weißenbachernek.
A szponzori ügyekben általában jól értesült Decalspotters a Twitteren azt írta, hogy információik szerint a BWT és a Haas közel állt a megállapodáshoz, de az egyik fél visszalépett, ezért „várhatóan a Williams Racinggel állapodnak meg, ez az oka annak, hogy a csapat egyszerű, sötétkék fényezéssel jelent meg a bejáratáson, ahogy 2014-ben is a Martini-szerződés előtt.”
Amennyiben valamelyik csapattal egyezségre jutnak, a furcsa, de sokak által kedvelt pink arculat továbbra is a mezőnyben maradhat, de a BWT számára az üzlet várhatóan visszalépést jelent, mert az Aston Martinnal ellentétben a Haas és a Williams a mezőny alsóházához tartozik, a brit istálló fennállása során tavaly zárta először a szezont nulla ponttal.