Nem sokat lehet tudni Lewis Hamilton hátországáról, ez részben annak is köszönhető, hogy a brit pilóta üzleti érdekeltségeit eddig bizalmasa, Marc Hynes a háttérből kezelte a Project 44 nevű cég formájában. Hynes azután vállalt szerepet, hogy Hamilton először édesapja, majd az őt váltó Simon Fuller menedzseri munkájára sem tartott igényt.
Hynesról nem sokat tudni, de a brit exversenyzőt beválogattuk azok közé, akik meghatározó szerepet töltöttek be Hamilton pályafutásában. Az együttműködésnek viszont úgy tűnik, hogy vége, a Daily Mail tudósítója, Jonathan McEvoy és a Sky Sports szakértője, Martin Brundle is arról számolt be, hogy Hynes és Hamilton útjai elváltak.
Hamiltonhoz közeli forrásokra hivatkozva McEvoy azt írta, a felek február végén, békés körülmények között döntöttek arról, hogy külön folytatják a munkát, ez mindössze néhány héttel azután történt, hogy a hétszeres világbajnok a vártnál rövidebb időtartamra, de az idei évre szerződést hosszabbított a Mercedesszel.
A tudósító úgy tudja, Hynes „nem játszott jelentős szerepet” Hamilton szerződéshosszabbításában, a brit pilóta ezúttal saját maga tárgyalt a feltételekről. Azt lényegében továbbra is homály fedi, hogy Hamilton és a csapat miért csak az idei évre állapodott meg, mindkét fél azt állította, hogy csupán időt akartak nyerni egy hosszabb távra szóló együttműködés megtárgyalása előtt.
Brundle viszont nem volt meggyőződve erről. A Sky Sports veterán szakértője a Mercedes W12 bemutatója apropóján találkozott a világbajnoki címvédővel, több összeállítást is leforgattak vele. Gyerekkorától ismeri Hamiltont, az F1-ben a teljes pályafutását végig kísérte, és úgy vélte, a téli események nem alakultak a versenyző tervei szerint.
„Nagyvonalú volt, de úgy éreztem, kissé mogorva is. Érdekes, hogy a jobbkeze, Marc Hynes már nem dolgozik vele, és azt gyanítom, hogy nem volt teljesen elégedett azzal, ahogy a tárgyalások alakultak a Mercedes-Benzzel” – mondta Brundle.