Az idei évben Tóth Lászlónak szurkolhattunk a Forma-3-as bajnokság mezőnyében. Bár hivatalosan még nem erősítették meg, hogy a 21 esztendős pilóta jövőre is a mezőny tagja lesz-e, az biztos, hogy lesz olyan magyar versenyző, aki jövőre F3-as autót vezethet.
Révész Levente ugyanis jövőre a Formula Regionális Európa-bajnokságban vesz részt, ahol az indulók ugyancsak F3-as autókat vezetnek. A név nem véletlenül lehet ismerős, ugyanis
a Révész Racing elnevezésű kamioncsapatot alapító Révész Bálint 16 éves fiáról van szó.
A magyar versenyző 2020-ig gokartozott, idén viszont együléses versenyautóra váltott. A Forma-4-en belül az egyik legerősebb sorozatba, az olasz bajnokságba került, ahol a hét hétvége 21 versenyén egyszer szerzett pontot: az F1-es futamgyőztes Piero Taruffi nevét viselő vallelungai pályán rendezett hétvége második futamán a 9. pozíciót szerezte meg.
Révész ráadásul igen neves csapathoz került, hiszen a Van Amersfoort Racing szerződtette. Az istálló több olyan pilótát foglalkoztatott különböző kategóriákban, akik később a Forma-1-ben kötöttek ki, a legismertebb példa az idei világbajnokságot megnyerő Max Verstappen. A holland versenyző 2014-ben az azóta megszűnt Forma-3-as Európa-bajnokság küzdelmeiben vett részt, ahonnan közvetlenül a legjobbak közé került.
A Formula Regionális Európa-bajnokság 2019-ben indult, és egyelőre onnan még senki nem jutott el a Forma-1-be. Ugyanakkor ez a jövőben megváltozhat, hiszen az első idény bajnoka a tehetségesnek tartott Mercedes-junior, Frederik Vesti lett, de a Red Bullnál nevelkedő Jüri Vips is megfordult a sorozatban.
A 2022-es kiírásban összesen tíz helyszínre látogat el a mezőny, július 9-én és 10-én a Hungaroringen is lesznek futamok.
Révész ugyanakkor már jóval korábban is versenyezni fog, hiszen a januárban, valamint februárban zajló ázsiai F3-as bajnokságban is elindítják.
„Rendkívül gyorsan alakulnak a dolgok számomra – nyilatkozta a 16 éves tehetség, aki az előző hónapban már tesztelt is Mugellóban. – Mindössze egy évet versenyeztem az F4-ben, és már a következő szintre készülök ugrani. Az autót lenyűgöző vezetni, és nyilvánvalóan jelentősen eltér attól, amivel az F4-ben indultam. A tempó kétségtelenül gyorsabb, de a tapadás mértéke az, ami jelentősen nagyobb.”