A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

A Mercedes nem kér a pattogás kézenfekvő megoldásából

Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton
Mercedes' British driver Lewis Hamilton leaves the pit lane during the first practice session ahead of the 2022 Formula One Australian Grand Prix at the Albert Park Circuit in Melbourne on April 8, 2022. (Photo by Paul CROCK / AFP) / -- IMAGE RESTRICTED TO EDITORIAL USE - STRICTLY NO COMMERCIAL USE --
Vágólapra másolva!
Toto Wolff azt mondta, a padlólemez rugalmasságának megőrzésével akarják megszüntetni a delfinezés keltette problémát, nem akarnak beáldozni az aerodinamikai teljesítményből.

A Mercedes továbbra sem találja az ellenszert a pattogás, vagy más néven delfinezés problémájára, az autójuk változatlanul veszettül pattog az erőhatásoktól. Az Ausztrál Nagydíjon minden korábbinál erősebben tapasztalták ezt a jelenséget, de Toto Wolff határozottan kijelentette, hogy a kézenfekvő megoldást nem fogják alkalmazni.

„Alábecsültük a padlólemezek aerodinamikai hatását és a problémát még mindig próbáljuk megoldani úgy, hogy nem a nyilvánvaló megoldást választjuk" – ismerte el a Krone-nak.

„Viszont úgy gondoljuk, képesek vagyunk megtartani az aerodinamikai teljesítményt anélkül, hogy a lemezt szikla szilárddá tennénk. Az extrém erőhatásokat nem tudtjuk tesztelni a szimulátorban, azokat csak a pályán ismerjük meg."

Hamilton az Ausztrál Nagydíjon Forrás: AFP/Paul Crock

A padlólemez hajlékonyságával ugyanis összességében úgy szabadulnának meg a pattogástól, hogy valószínűleg még több időt vesztenének a kanyarokban a gyengülő leszorítóerővel, mint amennyi kárt a vibráció okoz.

– mondta a Mercedes csapatfőnöke.

Az istállónál már bevallották, hogy nem számítanak gyors megoldásra, ehhez több versenynek kell eltelnie. Az erősorrendben Ausztráliában a jelek szerint ismét hátrébb lesznek, mint a harmadik hely.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!