„Szörnyű letérni az ideális ívről – fogalmazott Lando Norris. – Ha elhagyjuk, vége a játéknak, akárhol történjék. Megpördülünk vagy a falban kötünk ki."
A szervezők közbeavatkozhatnak és megtisztíthatják a pályát az időmérő és a futam előtt, de Norris szerint a gumitörmelék utánpótlása miatt később úgyis romlani fog a helyzet. Charles Leclerc szerint "az aszfalt megfűszerezi majd a dolgokat", úgy látja, hatalmas a különbség az ideális ív és az azon túli részek tapadása között. „Ez megnehezíti az előzést" – magyarázta, mire gondolt Norris, amikor a verseny várható látványosságáról beszélt. Tehát aki az előzés érdekében a féktávon vagy a kanyarban letér a megszokott nyomvonalról, sokat kockáztat.
„Nagyon csalódott vagyok, mert az ideális íven kívül nincs tapadás. Kár érte, mert szerintem emiatt rossz lesz a versenyzés" – vélte Sergio Pérez is. Cunoda Juki szerint a helyzet annyira durva, hogy elég egyetlen kerékkel letérni az ideális ívről, és máris óriási mértékben csökken a tapadás.