A hétvége előtt az FIA 40 méterrel megnövelte a DRS aktiválási vonalát a 13-as kanyar után, hogy növelje az előzéseket a fő egyenesben. Úgy tűnik azonban, hogy a brit versenyző további módosításokat szeretne, annak érdekében, hogy növelje az előzési lehetőségeket.
"Az egyes kanyart kell módosítaniuk, ez elég egyszerű" - mondta Norris a médiának.
A fékezési zónát meg kell hosszabbítani azáltal, hogy szűkebbé teszik a kanyart, és ez valójában több lehetőséget biztosít majd a meghosszabbított DRS-zóna végén.
A McLaren versenyzője úgy véli, hogy a fékezési zóna jelenleg túl rövid, ami megkönnyíti a pozíciója megvédését egy támadó versenyzővel szemben.
Az első kanyar fékezési zónája túl rövid, maga a kanyar pedig túl gyors. Így nem tudsz jól lelassítani valakit, és a másiknak könnyebb védekezni. Ami engem illet, megváltoztatják az egyes kanyart, és akkor még jobb lesz a helyzet.
Norris a verseny vége felé küzdött az előzésekkel, miután mindenki máshoz hasonlóan kiállt a boxba, hogy a lágy gumikra váltson. Így végül a 7. helyen fejezte be a versenyt, ahonnan kezdte.
Forrás