Marketing szempontból izgalmas bejelentéseket tett két csapat a hétvégi USA Nagydíj előtt: a McLaren forradalmi újítással készül az autókon elhelyezett reklámok terén, míg a Haas megtalálta új névadó szponzorát azután, hogy az év elején szakított az orosz Uralkalival. Utóbbi csapat partnere a pénzügyi tranzakciós szolgáltatásokat biztosító MoneyGram cég lesz 2023-tól.
A McLaren a Seamless Digital nevű vállalkozással együttműködve fejlesztett ki egy olyan lehetőséget, hogy digitális paneleket helyeznek el a pilótafülke oldalának felső (a pilóta feje melletti) részén,
amelyen így statikus helyett dinamikus reklámokat tudnak feltüntetni.
Ez rugalmasabb üzleti megoldásokat kínál, hiszen akár több támogatót is meg tudnak jeleníteni az autón egy verseny során attól függően, hogy ki miért fizet. A sajtóközleményük szerint a technológia fejlesztése több évig tartott, és a csapat az F1-en kívüli sorozatokban is használhatja.
Az újítást a McLaren idén egyelőre csak az edzések során fogja használni. Az Autosport interjút készített a technológia ötletgazdájával, aki kifejtette, hogy még a hajdani Manor istállóval történő együttműködés idejéből származik az innovatív elképzelés, mivel a 2010-es években néhány évig létező csapatnál nagy volt a fluktuáció a szponzorokkal és megoldást akartak találni a címkézés gyors cseréjére.
A panelek teljesen belesimulnak a pilótafülke szélébe, hiszen ott tilos aerodinamikai elemeket elhelyezni, és a tömegük 200 gramm. A vállalat távlati célja az, hogy a pilóták sisakján is elhelyezzenek hasonló készülékeket.