A cégek közlése szerint a GM Cadillac nevű márkájával szerepelnének a száguldó cirkuszban, és legalább egy amerikai pilótát alkalmaznának, ám a Formula-1-nél említés szintjén sem foglalkoznak a lehetőséggel. A Nemzeti Sport megírta, hogy a sportág felügyelő szerve, a FIA boldogan fogadta az amerikai autógyártó közeledését, az F1 szóvivői az újságírók megkeresésére viszont csak általánosságban reagáltak az esetleges bővítésre, és meg sem nevezték közleményükben az Andrettit és a Cadillacet.
A vb-sorozat képviselői kiemelték, számos tárgyalást folytatnak a háttérben másokkal is, és felhívták rá a figyelmet, hogy minden érintett jóváhagyására szükség van egy új istálló csatlakozásához.
A jelenlegi csapatok többsége azért fél a létszámemeléstől, mert akkor a sportági bevételek is több felé oszlanának el,
ugyanakkor az is jogos szempont lehet, hogy a Cadillac név és egy erős amerikai csapat jelenléte összességében annyi plusznyereséget generálna, ami már kárpótolná őket.
Az F1 vezetőinek elutasító hozzáállása a kezdetektől fogva jelen van Michael Andretti csapatának projektje kapcsán, és úgy tűnik, ezt a gyári háttértámogatás megteremtése sem enyhítette. A szakértők azt is kizártnak tartják, hogy a 2026-os új motorszabályok bevezetése előtt új autóval bővüljön a jelenlegi, húszfős mezőny.