A 2022-es Miami Nagydíj nem aratott osztatlan sikert a pálya rossz minősége miatt, a versenyzők rendre kritizálták a többi pályáétól eltérő aszfaltot, mely az ideális ívről letérve olyan érzést keltett, mintha vízen mennének az autók, ráadásul az autók elkezdtek szétmállani alattuk. A futam rendezői sem nem voltak teljesen megelégedve a pályával, így nagy megújuláson esik át a mindössze egyéves pálya a 2023-as versenyig. A futam szempontjából legfontosabb változást a teljes újraaszfaltozás jelenti, ami Tom Garfinkel főszervező szerint még úgy is javítani fog a versenyzés minőségén, hogy maga a vonalvezetés nem változik.
Azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy remek versenyzést és sok előzést lássanak a nézőink. A pálya egyes pontjain csak egyetlen használható ív volt előzési pont helyett, amivel nem voltunk megelégedve"
– fogalmazott a Motorsport.com-nak Garfinkel.
Az újraaszfaltozáson kívül a pálya vonalvezetését nem változtatják meg, hiába panaszkodtak a pálya egyes szakaszaira a pilóták.
Elsősorban a második szektor végén található sikánegyüttesre, amit sokan túlságosan szűknek, lassúnak és élvezhetetlennek ítéltek. Garfinkel szerint azonban nem kaptak olyan visszajelzést, amely mentén megkezdhették volna a munkájukat.
Ugyancsak újítás, hogy a paddock vendéglátó egységeit az idei évtől már a Hard Rock stadionon belül, a pályán alakítják majd ki, de egy teljesen új, háromemeletes Paddock Club is kialakításra kerül majd.