Monacóban megmutatták a Red Bull és a Mercedes padlólemezét is, Barcelonában pedig a Williams aljáról készültek fotók, és ezek alapján szembetűnő a különbség, hiszen lényegesen egyszerűbbnek tűnik a grove-iak alkatrésze, mint a topcsapatoké. A formula.hu megírta, hogy a közösségi médiában a szurkolók emiatt gúnyolódtak a Williamsen, a Spanyol Nagydíj után pedig James Vowles csapatfőnök kezdett magyarázkodásba.
"Készültek fotók az autónkról, amikor Logan Sargeant kicsúszott a harmadik szabadedzésen, és nyilvánvalóan összehasonlították azokkal, amiket a riválisainkról készítettek pár héttel korábban" - reagált Vowles.
Szerintem érdemes kiemelni, hogy ez így egy kicsit megtévesztő. Itt a diffúzor látszik igazán, miközben a többiekről készült fotókon a padlólemezek eleje és közepe látszik jobban, ahol a szabályok keretein belül több részlettel lehet dolgozni" -
magyarázta a Williams csapatfőnöke, aki azt azért elismerte, hogy az autójuk kialakítása, és azon belül a padlólemez részletgazdagsága nem ér fel a Red Bull, a Mercedes és a többi topcsapat szintjére.
"Egyértelmű, hogy a miénk nem olyan részletes, de nem kell megnézni a padlólemezt ahhoz, hogy erre rájöjjünk.
Ezt egyszerűen a köridőből is megmondhatjuk. Az autó karakterisztikája, egyensúlya, teljesítménye, leszorítóereje is nagyrészt a padlólemezből jön" - tette hozzá Vowles.