A gumik alkalmassá tehetnék a körülményeket eső esetén is, mivel biztosítanának elegendő tapadást a pályán maradáshoz, azonban a felvert vízfüggöny minimálisra csökkenti a látótávolságot, így gyakorlatilag feleslegessé válik mostanság a kék oldalfalú Pirelli - írja a Vezess.
A Belga Nagydíj sprintfutamán is csak azért kerültek elő az abroncsok, mert azt kötelezővé tette a versenyirányítás,
majd amikor pálya már alkalmassá vált a versenyzésre, a pilóták az első adandó alkalommal le is cseréltették a gumikat.
Többen is hangot adtak panaszaiknak a sprintet követően, élükön George Russell-lel.
Az extrém gumi nagyon, nagyon rossz. 6-7 másodperccel lassabb, mint az intermediate, és csak akkor tesszük fel, ha felúsznánk az átmeneti gumikon. Ezeken jelentősen javítani kellene"
– fogalmazott, hozzátéve, emlékszik fiatalkorából azokra az időkre, amikor a Bridgestone-gumikkal a szakadó esőben is lehetett közlekedni. "Emlékszem az F3-as tesztekre is innen Michelin- és Hankook-gumikkal. Az aquaplaning nem létezett."