A kétszeres világbajnok Fernando Alonso korábban úgy érezte, hogy a Monacói Nagydíj az Aston Martin csapat egyik legjobb esélye a futamgyőzelemre. A Hungaroring a monacóihoz hasonló pálya jellegzetességeivel fekszik a csapat AMR23-as autójának, ugyanis a kör lassú és közepes sebességű kanyarokból áll.
Az Aston Martin az első tíz versenyen hat dobogós helyezést ért el, azonban a silverstone-i alakulat Ausztriában és Nagy-Britanniában nem nyújtott kiemelkedőt. A nagyobb leszorítóerővel rendelkező konfigurációhoz való visszatérés segíthet a csapat magyarországi kilátásain, de Mick Krack azt mondta realistának kell lenni, nem szabad álmodozni.
„Megnézzük a pályát, és megnézzük az autónkat, hogyan kell beállítani.
Ha megnézzük a pálya jellegzetességeit, akkor jobban ki kell használnia az autónknak az erősségeit, mint más pályákon, amelyeken már jártunk"
– idézi a racingnews365.com az Aston Martin csapatfőnökét.
Bár az Aston Martin visszafogott várakozásokkal vágott neki a szezonnak, ez azóta megváltozott, tekintve a pályán mutatott versenyképességét.
„Ez a szép része a dolognak; az elvárások szintje a hat dobogós helyezéstől emelkedett.
Most itt ülünk tíz versenyen hat dobogós helyezéssel, normális, hogy az elvárások magasak, és továbbra is megpróbálunk megfelelni az elvárásoknak.
Azt hiszem, bók, hogy ilyen elvárások vannak, ez azt mutatja, hogy eddig jó munkát végeztünk" – tette hozzá Mike Krack, az Aston Martin csapatfőnöke.