A Rodin Cars két különlegességgel is kitűnt volna pedig a mezőnyből: a csapat összeszerelő üzemel Új-Zélandon lett volna, így az egyetlen F1-es csapat lett volna a déli féltekén. Ezen felül lehetőséget kívántak adni a csak női versenyzőket felvonultató W .Series háromszoros bajnokának, a brit Jamie Chadwicknek.
A Rodin Cars az F2, az F3 és az F4 sorozatban is jelen van:
A Forma-1-ben utoljára 1976-ban állt rajthoz női versenyző egy nagydíjon, és egyöntetű vélemények szerint Chadwicknek van még mindig a legjobb esélye, hogy bekerüljön, annak ellenére is, hogy egyelőre nem kapta meg a versenyzéshez szükséges szuperlicencet.
Az Aston Martin egyébiránt a múlt héten éppen a Hungaroringen adott lehetőséget Jess Hawkinsnak, hogy öt év után első nőként egy "éles" Forma-1-es autó volánja mögé üljön.
A Rodin Cars alapítója, az ausztrál David Dicker véleménye szerint az ő pályázatuk elutasításával egyértelművé vált, hogy a szabad helyet az amerikai Andretti Global fogja megkapni, így 2026-ban az Audi mellett ők csatlakozhatnak a mezőnyhöz.