Sainz a gyenge rajta után a hetedik helyről a 13. helyre esett vissza, miután gondjai adódtak a kuplunggal. A kuplungproblémák már régóta gondot okoznak a Ferrarinak, az olasz csapat pedig egyelőre nem találja a megoldást.
Remélem, hogy amint visszaérünk Maranellóba, kidobjuk ezt a kuplungot"
– mondta a futam közben Sainz, aki később Lewis Hamiltont és George Russellt megelőzve a hatodik helyen ért célba.
A spanyol pilóta végül nyolc pontot szerzett, és 20 pontra csökkentette a különbséget a Ferrari és a Mercedes között a konstruktőri bajnokságban, Vasseur pedig elhárította a megjegyzésével kapcsolatos aggodalmakat.
Vasseur elmondta, hogy a Ferrari megvizsgálja a hibás tengelykapcsolót, miután Sainz panaszkodott, hogy a bal oldali sebességváltó pedál "betapad" a kuplungolás közben.
Az első rajt rosszul sikerült, meg kell értenünk, mi történt pontosan. Kicsit küszködünk a kezdéssel, de ez marginális. Ha megnézed a második rajtot, az elég jól sikerült"
– mondta Ferrari csapatfőnöke.
Sainz megbízhatósági problémái ugyanazon a versenyen jelentkeztek, amikor csapattársa, Charles Leclerc a felvezető körön lefulladt, miután a motor hidraulikája és a szervokormány is leállt.