1/22Csillogó Tesla-logó helyett már préselt felirat kerül a kormányra. Érintőgombokat kapott többek közt az index, a fénykürt, illetve egy mosás-lapátolás erejéig az ablaktörlő; a jobb tekerőgömb az Autopilot gyors elérését segíti Forrás: Stefler Balázs
Csillogó Tesla-logó helyett már préselt felirat kerül a kormányra. Érintőgombokat kapott többek közt az index, a fénykürt, illetve egy mosás-lapátolás erejéig az ablaktörlő; a jobb tekerőgömb az Autopilot gyors elérését segítiForrás: Stefler Balázs
1/22A Tesla Model3 Performance tesztje Forrás: Stefler Balázs
A Tesla Model3 Performance tesztjeForrás: Stefler Balázs
1/22A Tesla Model3 Performance tesztje Forrás: Stefler Balázs
A Tesla Model3 Performance tesztjeForrás: Stefler Balázs
1/22A Tesla Model3 Performance tesztje
A Tesla Model3 Performance tesztje
1/22A Tesla Model3 Performance tesztje Forrás: Stefler Balázs
A Tesla Model3 Performance tesztjeForrás: Stefler Balázs
1/22Szedánként aposztrofálják, de profilból inkább ferdehátúnak tűnik a Model 3. A gyári 16,7 kWh-s átlagfogyasztást mérsékelt tempónál lehet tartani, és akár 250 kW-tal is tölthető – mi a hazai Superchargereknél 100-150 kW-ot tapasztaltunk
Forrás: Stefler Balázs
Szedánként aposztrofálják, de profilból inkább ferdehátúnak tűnik a Model 3. A gyári 16,7 kWh-s átlagfogyasztást mérsékelt tempónál lehet tartani, és akár 250 kW-tal is tölthető – mi a hazai Superchargereknél 100-150 kW-ot tapasztaltunk
Forrás: Stefler Balázs
1/22Nem csak digitális kulcsként működik a Tesla alkalmazás, a töltéstől kezdve a klimatizálásig, illetve bizonyos funkciókig (frunk nyitás, ablakok résnyire leengedése, dudálás stb.) sok mindent vezérelhetünk telefonról Forrás: Stefler Balázs
Nem csak digitális kulcsként működik a Tesla alkalmazás, a töltéstől kezdve a klimatizálásig, illetve bizonyos funkciókig (frunk nyitás, ablakok résnyire leengedése, dudálás stb.) sok mindent vezérelhetünk telefonrólForrás: Stefler Balázs
1/22A Tesla Model3 Performance tesztje Forrás: Stefler Balázs
A Tesla Model3 Performance tesztjeForrás: Stefler Balázs
1/22Igencsak letisztult, már-már puritán a műszerfal, immár kifejezetten jó minőségben. Megjelent a a LED-es hangulatvilágítás, középen két vezeték nélküli telefontöltőt helyeztek el, az ülések közt jókora tárolót alakítottak ki Forrás: Stefler Balázs
Igencsak letisztult, már-már puritán a műszerfal, immár kifejezetten jó minőségben. Megjelent a a LED-es hangulatvilágítás, középen két vezeték nélküli telefontöltőt helyeztek el, az ülések közt jókora tárolót alakítottak kiForrás: Stefler Balázs
1/22Dedikált szegmenset kapott az óriáskijelző alján a klímavezérlő, a terebélyes menüstruktúra pedig logikus. Még a külső tükrök beállítását is innen kell indítani, majd a bal kormányküllő tekerőgombjáról elvégezni Forrás: Stefler Balázs
Dedikált szegmenset kapott az óriáskijelző alján a klímavezérlő, a terebélyes menüstruktúra pedig logikus. Még a külső tükrök beállítását is innen kell indítani, majd a bal kormányküllő tekerőgombjáról elvégezniForrás: Stefler Balázs
1/22A Tesla Model3 Performance tesztje Forrás: Stefler Balázs
A Tesla Model3 Performance tesztjeForrás: Stefler Balázs
1/22A Tesla Model3 Performance tesztje Forrás: Stefler Balázs
A Tesla Model3 Performance tesztjeForrás: Stefler Balázs
1/22A Tesla Model3 Performance tesztje Forrás: Stefler Balázs
A Tesla Model3 Performance tesztjeForrás: Stefler Balázs
1/22A Tesla Model3 Performance tesztje Forrás: Stefler Balázs
A Tesla Model3 Performance tesztjeForrás: Stefler Balázs
1/22Hátul is tágas a 4,7 méter hosszú Model 3, de alacsonyan van az ülőlap, így kissé felhúzott lábbal kell utazni. Elektromos a belső kilincs, a 17 hangszórós, 2 mélynyomós audiorendszer remekül szól Forrás: Stefler Balázs
Hátul is tágas a 4,7 méter hosszú Model 3, de alacsonyan van az ülőlap, így kissé felhúzott lábbal kell utazni. Elektromos a belső kilincs, a 17 hangszórós, 2 mélynyomós audiorendszer remekül szól Forrás: Stefler Balázs
1/22Hifit és klímazónát is lehet irányítani az új hátsó képernyőről, de játszani inkább (természetesen álló helyzetben) a vezetőülésben jó: a fékpedál és a kormánykerék a „konzol” kezelőszervévé válik, ilyenkor a kocsi első kerekei is elfordulnak Forrás: Stefler Balázs
Hifit és klímazónát is lehet irányítani az új hátsó képernyőről, de játszani inkább (természetesen álló helyzetben) a vezetőülésben jó: a fékpedál és a kormánykerék a „konzol” kezelőszervévé válik, ilyenkor a kocsi első kerekei is elfordulnakForrás: Stefler Balázs
1/22Elektromos mozgatású a fedél, és a tárolórekeszekkel együtt 682 literes a csomagtér, de a kalaptartó alatt egyszerű a kidolgozás. Sokkal jobban pakolható az ötajtós Model Y, amely hamarosan frissítést kap (Juniper), de magasabb a súlypontja Forrás: Stefler Balázs
Elektromos mozgatású a fedél, és a tárolórekeszekkel együtt 682 literes a csomagtér, de a kalaptartó alatt egyszerű a kidolgozás. Sokkal jobban pakolható az ötajtós Model Y, amely hamarosan frissítést kap (Juniper), de magasabb a súlypontjaForrás: Stefler Balázs
1/22A Tesla Model3 Performance tesztje Forrás: Stefler Balázs
A Tesla Model3 Performance tesztjeForrás: Stefler Balázs
1/22A Tesla Model3 Performance tesztje Forrás: Stefler Balázs
A Tesla Model3 Performance tesztjeForrás: Stefler Balázs
1/22A Tesla Model3 Performance tesztje Forrás: Stefler Balázs
A Tesla Model3 Performance tesztjeForrás: Stefler Balázs
1/22Fekete színűek és 20 colosak a csúcsmodellhez járó kovácsolt felnik, az aero elemeket leszerelve még csinosabbá tehetők. Értékelnénk egy jobban adagolható, opcióként akár kerámia fékrendszert; a sárvédőn jól látszik az egyik oldalkamera Forrás: Stefler Balázs
Fekete színűek és 20 colosak a csúcsmodellhez járó kovácsolt felnik, az aero elemeket leszerelve még csinosabbá tehetők. Értékelnénk egy jobban adagolható, opcióként akár kerámia fékrendszert; a sárvédőn jól látszik az egyik oldalkameraForrás: Stefler Balázs
1/22A Tesla Model3 Performance tesztje Forrás: Stefler Balázs
A Tesla Model3 Performance tesztjeForrás: Stefler Balázs