A szervezők - ígéretükhöz híven - igazi fesztiválhangulattal készülnek már az idei őszi szezonra: a többi között turisztikai- és gasztroélményekkel, koncertekkel, sőt környezetbarát megoldásokkal is szeretnék megszólítani a közönséget. A WATCH GAMES. SEE MORE. brand célja, hogy mindenki számára közösségi élményt teremtsen.
Eddig soha nem látott koncepcióval állít új sztenderdet a sportesemények rendezésének világában az EHF EURO 2022. Bár a másfél év múlva sorra kerülő férfi kézilabda Európa-bajnokság távolinak tűnik még, a szervezők olyan, folyamatosan jelen lévő fesztivált álmodtak meg, amely túlmutat a hagyományos sportrendezvényeken. Így, talán szokatlan módon, de már idén ősszel programok sorozatával szeretnék megragadni a sportrajongókon túl azon fiatalok figyelmét is, akik új utazásra és élményekre vágynak, de még nem tagjai a sportkedvelők világának.
„Azért lesz különleges ez az Európa-bajnokság, mert egyedülálló módon nemcsak arra a bő két hétre fókuszálunk, amíg a mérkőzések zajlanak, hanem már az azt megelőző másfél évben szeretnénk közösséget építeni programjainkkal. Olyan életérzést nyújtunk leendő látogatóinknak már a versenyt megelőző időszakban is, mely nemcsak a kézilabdáról, hanem a rendezővárosok kultúrájáról, gasztronómiájáról és szórakozási lehetőségeiről szól. Szeretnénk együtt lélegezni ezekkel a városokkal, megmutatni, mi minden rejlik bennük a sporteseményen túl" – árulta el Bíró Szabolcs, az EURO2022 magyar szervezőbizottságának vezetője, aki hozzátette: a WATCH GAMES. SEE MORE. brand koncepciójával az érdeklődők minden érzékszervére szeretnének hatni.
Éppen ezért a több mint másfél éves kampány öt fő tematikát ölel fel, a programok mind a FEEL MORE. TASTE MORE. CHILL MORE. SPOT MORE. DO MORE. alszlogenek köré épülnek. És hogy mit is takarnak ezek a „more"-ok?
„A SPOT MORE. alszlogenünk zászlóshajója például a Cool Hunters nevet viselő YouTube sorozatunk, melynek havonta jelentkező részeiben két népszerű magyar vlogger, Henry Kettner és Magyarósi Csaba kalauzolja el hamarosan a nemzetközi és hazai közönséget a rendező városok legmenőbb turisztikai, gasztronómiai és kulturális helyeire. Világsztár előadókkal készülünk a FEEL MORE szlogenünk koncertélményeit emelni, a sportrendezvények történetében pedig éllovasokként, környezetbarát megoldásokkal szeretnénk mindenkit arra inspirálni, hogy a zöldebb jövőért igenis tehetünk, vagyis DO MORE" – osztott meg néhányat az izgalmas programok közül Bíró Szabolcs.
A brand bevezető kampányában Nagy László, a Magyar Kézilabda Szövetség alelnöke, Mikler Roland, Bodó Richárd, Bánhidi Bence, Lékai Máté, Székely Márton és Ligetvári Patrik, a magyar válogatott meghatározó tagjai mellett olyan ismert magyar hírességek és véleményvezérek mutatták be a WATCH GAMES. SEE MORE. üzeneteket, mint a fiatalok körében egyaránt népszerű Istenes Bence, Puskás Péter, Wossala Rozina, Rubint Rella, Nyári Dia, Follow Anna, Henry Kettner és Magyarósi Csaba.
WATCH GAMES. FEEL MORE.
Az EHF EURO 2022 elárasztja érzékszerveidet kulturális élményekkel: kezdetnek fedezd fel a múzeumokat, majd vesd bele magad az éjszakába, ahol hamar megtudod mit is jelent az, hogy „bulifőváros".
WATCH GAMES. TASTE MORE.
Fűszerezd meg a napjaidat Magyarország és Szlovákia egyedi ízeivel. Találd meg a legínycsiklandóbb hagyományos fogásokat, kóstolj bele a nemzetközi konyhák világába.
WATCH GAMES. CHILL MORE.
Lazíts! Merülj el Budapest egyik termálfürdőjében, add át magad egy kiváló kávénak. Élvezd a masszázst és szaunát, vagy egyszerűen csak lazítsd el magad egy teaházban.
WATCH GAMES. SPOT MORE.
A házigazda városok mind gazdag történelemmel bírnak és felfedezésre érdemesek. Tekintsd meg a világhírű látnivalókat, vagy hagyd el a turista útvonalakat, hiszen számtalan rejtett kincs fedi fel magát az utcákon.
WATCH GAMES. DO MORE.
Mindig megvan a lehetőség arra, hogy tegyél valami jót, valami fontosat, csupán meg kell lelned azt. Az EHF EURO 2022 környezettudatos programjaival arra törekszik, hogy példát mutasson, partnereit pedig arra inspirálja, hogy közösen tegyenek a környezetért. Így teremtve lehetőséget a jövő számára.