Az alap problémával senki sem vitatkozik, a felmérések szerint a 13 éven felüli lányok majdnem kétharmada abbahagyja a sportolást a pubertás kor okozta változások és az ezzel együtt járó testönkép bizonytalanság miatt. A kampány emiatt jött létre, hogy megmutassák, izmosan is lehetnek szépek a lányok, ezért nem kell kilépni a mozgás világából. Ebben volt a cég segítségére néhány válogatott rögbijátékos, akik készségesen beálltak a nemes cél mögé, ugyanakkor finoman fogalmazva sem érték el a kívánt hatást - írta meg a Walesonline.
A korábbi wimbledoni győztes teniszező, Martina Navratilova sem fogta vissza magát, az ő véleményét a nyomdafestéket nem tűrő szavai miatt szó szerint nem tudjuk idézni, de az agyhalott kifejezés még a szebbik volt, amit például néhány másik sporttársa is használt a kampány kapcsán. Mások szerint erőteljesen szexista a koncepció és inkább káros, semmint hasznos az ügy érdekében. Ahogy a korábbi brit hosszútávfutó, Mara Yamauchi fogalmazott:
Természetesen a célközönség a férfiak. Megmutatni a nőket, mint szex tárgyakat egyáltalán nem fogja arra bátorítani a tinédzser lányokat, hogy sportoljanak."