A Riot Games nem a legjobb játékfejlesztő a világon, de marketing szempontjából tuti ott van a három legjobb között. Amikor először befektetőt kerestek az új játékukhoz, szinte mindenhonnan elküldték őket, mert ingyen akarták adni azt. De ez a free-to-play modell olyan jól működik, hogya azóta már az iparág fele ezzel próbálkozik. A Riot pedig az utóbbi években bebizonyította, hogy nem arra kell rávenni a felhasználókat, hogy megvegyék a játékot, hanem arra, hogy utána is költsenek rá. Ennek érdekében pedig számtalan kampányt indítottak már, amik között találunk egy virtuális metál bandát is.
A Pentakill gyakorlatilag azért jött létre, mert a marketing osztály el akart adni egy adag új hőskinézetet. De az egész sokkal népszerűbb lett, mint amire számítottak.
A klasszikus dallamos metál és az érdekes karakterek miatt az egész telibe találta a közönséget.
Pár évvel később pedig, amikor felvetődött az ötlet, hogy ideje újraindítani ezt az egészet, akkor senki nem tiltakozott. De tanulva abból, hogy az első körre mennyit készültek és mekkorát durrant, a Riot most sokkal nagyobb volument szedett elő. Az egész egy virtuális koncerttel kezdődött, ahova a rajongók is be tudtak csatlakozni élőben, sőt még kis képernyőkön a közönség soraiban is feltűntek azok, akik úgy léptek be, hogy engedélyezték a kamerájukat.
A koncert alatt bemutatták az album trailerét, betekintést nyerhettünk abba, hogy hogyan készítették az animációs részeket az exkluzív koncerthez és a Wave élményhez, továbbá
egyéb extra információknak is lehettünk szem-, illetve fültanúi egyaránt.
Az exkluzív felvezető alatt betekintést nyerhettünk a hőskinézettel kapcsolatos érdekességekbe és tudnivalókba is.
A teljes album Spotify-on ide kattintva érhető el.