Hogy a spanyoloknál mennyire a két csapat körül forog minden, azt jól visszaadja, hogy a csapatokhoz a közvetítésekből befolyó 755 millió euró 37 százalékát a két nagy kapja meg.
A tavaly bajnoki címet szerző Atlético Madridnál (42 millió euró) több mint háromszor annyi bevétele van a két nagynak, a besorolás alapján az utolsó kategóriába tartozó Granada, Elche, Valladolid, Rayo, Almería ötösfogatnál (18 millió euró) pedig majdnem a nyolcszorosát kapják. A spanyol liga szeretne változtatni ezen a rendszeren, a következő szezonban 720 millió euró jutna a csapatoknak, és ennek a fele egyenlő részre lenne elosztva.
A legkisebb különbség Németországban van a legtöbb és a legkevesebb pénzhez jutó klubok között, itt a nem meglepő módon éllovas Bayern (36,9 millió euró) csak 18,7 millió euróval jutott több pénzhez, mint a sereghajtó Braunschweig (18,2 millió euró). A Bundesligában a 18 csapatra összesen 495 millió euró jutott, ennél csak a franciáknál volt kisebb a tévés bevétel, ott a 20 egyesület 487,9 millió eurón osztozott, és az élen a PSG (44,6), Marseille (41,8), Lyon (40,9) trió áll.
Bár az olasz bajnokság presztízse erősen megcsappant, a klubok még így is nagyon komoly összeggel számolhatnak a tévés bevételekből. Az előző szezonban 846,1 millió euró jutott a 20 csapatnak, de már megvan az új szerződés, amely alapján 2015 és 2017 között a Sky és a Mediaset révén 945 millió eurón osztozhatnak a csapatok. Tavaly a Serie A-ban a Juventus volt a király 94 millió euróval, mögötte a két milánói végzett (Inter: 80,4 millió; Milan: 77,9 millió).
A tévéközvetítések alapján régóta Anglia számít a paradicsomnak, ahol 1,875 milliárd euró áramlott a csapatokhoz, és még az utolsó helyezett, a Cardiff is kétszer annyit (74,5) keresett, mint a Bayern. A Premier League-ben tavaly a Liverpoool részesült a legtöbb pénzből (117 millió euró), de a Manchester City (115,8 millió), a Chelsea (112,9 millió) és az Arsenal (111,4) nem sokkal maradt le tőle. A MU a hatodik volt ezen a listán 106,9 millió euróval.