"Annyit tudunk hozzáfűzni, hogy az ügyfelek megelégedésükre jegyhez jutottak az igényelt meccsekre" – ezt írta az OTP Bank médiakommunikációs osztálya azon kérdésünkre, hogy hogyan sikerült megoldani az Európa-bajnoki meccsjegyéről a bank hibájából lemaradó több mint kétszáz szurkoló problémáját.
Csányi Sándor, az OTP Bank és a Magyar Labdarúgó-szövetség (MLSZ) elnöke a Hír TV tudósítása szerint egy hétfői rendezvényen jelentette be, hogy
szó szerint egy-két ügyfél kivételével”
minden érintett ügyfelével megállapodott az OTP, így ők mégis „ott lehetnek Franciaországban a magyar csapat mérkőzésein”.
Csányi azokról az OTP-ügyfelekről beszélt, akik február elején azért bukták el az Európa-bajnokságra szóló jegyüket, mert a bank rendszere egy ideig nem teljesítette a befutó terheléseket. Akkor úgy tűnt, ők már nem juthatnak meccsbelépőhöz, hiszen az európai szövetség (UEFA) az Origo kérdésére is megerősítette: sikertelen tranzakció esetén törli az adott igényt.
223 szurkoló járt így.
Hogy pontosan mit jelent a megállapodás, honnan kerített az OTP pluszjegyeket, azt Csányi Sándor nem mondta meg. A jegyek elosztási rendszere elég szigorúan szabályozott, de persze elképzelhető, hogy az MLSZ-nek van egy külön kerete, amelyből fel tudott szabadítani ennyi belépőt.
Megkérdeztük a szövetséget is. Az MLSZ szóvivője, Sipos Jenő azt válaszolta, az MLSZ örül, hogy a probléma megoldódott, de
"a részleteket nem ismerjük".
Feltesszük, a szóvivő főnöke, Csányi Sándor azért ismeri a részleteket is.