A sportfogadás népszerűsége világszerte és Magyarországon is folyamatosan nő, ez a tendencia a Szerencsejáték Zrt. árbevételein is jól látható.
A sportfogadási játékokból (Tippmix, Tippmixpro, Totó, Góltotó) már a társaság bevételeinek közel fele származott, és ez az arány dinamikusan növekszik.
A bevétel több mint háromnegyede nyeremény formájában a játékosokhoz került vissza. A piaci tendenciákra reagálva a cég folyamatosan fejleszti termékeit, az egyik legsikeresebben teljesítő újítás – a sportfogadási játékok esetében - az élő fogadási játék, melyen az esemény lebonyolítása alatt is lehet fogadni mind hagyományos értékesítési csatornákon, mind online felületeken. A típus bevezetése óta az élő fogadásokkal megtehető fogadási események száma havonta 600-ról 5000 eseményre nőtt.
A hazai lottótársaság évek óta sikeres marketing együttműködési tevékenységet folytat négy látványsportágat képviselő nemzeti sportszövetséggel (kézilabda, kosárlabda, vízilabda, jégkorong), amelyek sorában újabb fontos mérföldkövet jelent a jelenlegi együttműködés aláírása a Magyar Labdarúgó Szövetséggel. Ennek keretében
a Szerencsejáték Zrt. vagyoni értékű jogokat vásárol szezononként nettó 2,7 milliárd forint értékben, és hirdetőként jelenik meg az MLSZ által biztosított felületeken a felnőtt férfi „A" válogatott és az OTP Bank Liga mérkőzésein.
A nemzeti tizenegy és a hazai klubcsapatok mérkőzései a leglátogatottabb sportrendezvények között szerepelnek. A magyar futballszurkolói tábor pedig a Szerencsejáték Zrt. számára kiemelt célcsoport, hiszen komoly sportfogadói bázist jelent a társaságnak, és a labdarúgáson keresztül érhető el legszélesebb körben a hazai sportszerető felnőtt közönség.
„Megtiszteltetés a Szerencsejáték Zrt. számára, hogy a Magyar Labdarúgó Szövetséggel kötött együttműködési megállapodás révén hozzájárulhatunk a nemzeti futballválogatott hosszú távú sikeres szerepléséhez és a sportág fejlődéséhez. Ugyanakkor
remek lehetőségünk nyílik arra, hogy magyar szurkolókhoz és a szélesebb sportszerető közönséghez hatékonyan eljuttassuk üzeneteinket a megállapodás keretein belül nyújtott felületeken.
A sportfogadás a szerencsejátékok egyik legrégebbi formája, napjainkban pedig az egyik legnépszerűbb és leginkább növekvő játéktípusa, éppen ezért tartjuk nagy üzleti lehetőségnek is a most megkötött együttműködést" - mondta a szerződés aláírását követően dr. Czepek Gábor, a Szerencsejáték Zrt. vezérigazgatója.
A Magyar Labdarúgó Szövetség elnöke szerint fontos, hogy az MLSZ és a Szerencsejáték Zrt. kapcsolatai egyre erősödjenek. Csányi Sándor úgy fogalmazott:
Mindent megteszünk azért, hogy a Szerencsejáték Zrt. ügyfelei, a fogadók egyre nagyobb örömüket leljék az OTP Bank Liga és a magyar válogatott mérkőzéseiben.
Érthető, hogy a Szerencsejáték Zrt. – más sportágak után – a labdarúgással is szorosabbra fűzi az együttműködést, hiszen azzal, hogy az MLSZ-től marketing jogokat vásárol, bizonyosan jól fekteti be bevételeit. A jövőben, először a hétvégi bajnoki fordulóban, kiemelt helyen, marketing partnerként tesszük láthatóvá a legfontosabb labdarúgó-mérkőzéseken a hazai lottótársaság termékeit."