Vágólapra másolva!
A nemzeti szponzorációs jogok értékesítését hat kategóriában hirdeti meg az Európai Labdarúgó Szövetség: bank-, biztosítási-, telekommunikációs-, humánerőforrás és munkaerő-közvetítési-, vasúti- és légiközlekedési szektor - számolt be róla az mlsz.hu.

Az Európai Labdarúgó Szövetség örömmel jelenti be az UEFA nemzeti válogatottakkal kapcsolatos legmagasabb szintű szponzorációs programját a 2018 és 2022 közötti időszakra. Ezen legmagasabb szintű partneri együttműködések szponzorációs jogokat tartalmaznak a 2019-es Európa-bajnoki- és a 2022-es világbajnokság európai selejtezőire, a 2019-es és 2021-es Nemzetek Ligája-döntőkre, a 2019-es és 2021-es U21-es Európa-bajnokságra, a 2022-es futsal Európa-bajnokságra és a zászlóshajót jelentő 2020-as labdarúgó Európa-bajnokságra is.

A már ismert partnerek - a Volkswagen, a booking.com, a Hisense, az Alipay és a Socar - mellett még egy globális partner bejelentésre kerül sor röviddel a 2019. márciusában kezdődő Európa-bajnoki selejtezők kezdete előtt. Az első labdarúgó Európa-bajnokság hatvanadik évfordulójának apropóján rendezendő 2020-as labdarúgó Európa-bajnokság egyedülálló torna lesz, melynek 12 különböző ország ad otthont, így az Eb-nek minden eddiginél több ember lesz részese. A 2020-as Európa-bajnoki partneri lehetőségek általában több országra kiterjedő marketingmegállapodások keretében érhetőek el, ezúttal viszont egy cég az adott termék- illetve szolgáltatás- kategóriákban nemzeti szinten is partner lehet a rendezőországokban.

Ennek megfelelően az UEFA az alábbi kategóriák területein érdekelt cégek közül várja az érdeklődők jelentkezését a 2020-as Európa-bajnokság nemzeti szponzorainak:

• bankszektor
• biztosítási szektor
• telekommunikációs szolgáltatások és rendszerek • humán erőforrás és munkaerő-közvetítés
• vasút
• légiközlekedés

A fenti hat kategóriában mind a 12 országban maximum két nemzeti szponzorációs csomag lesz elérhető. Ugyanakkor az érdeklődő cégek pályázhatnak egy vagy egynél több rendezőország szponzorációs csomagjára is. A hat kategóriára vonatkozó pályázási folyamatok hivatalosan március 27-től kezdődnek, a pályázási szándékot azonban még ezen dátum előtt kell elküldeni. A pályázati anyagokat ezt követően, legkésőbb 2019. május 10-ig kell benyújtani.

A pályázati útmutató illetve minden egyéb információ a 2020-as Európa-bajnokság nemzeti szponzorációs csomagjaival kapcsolatban a következő emailcímen igényelhető: sponsorship@caa11.com

A pályázati anyag igénylésekor minden érdeklődőtől az alábbi alapadatokra van szükség:

• A cég illetve a termék neve, mellyel a cég pályázni kíván
• A fenti 6-ból azon kategória megjelölése, melyre a cég benyújtja pályázatát
• A rendezőország(ok), mely(ek) területére a cég be kívánja adni pályázatát
• A jelenlegi ajánlathoz hasonló szponzorációs megállapodások részletei, melyekben a cég jelenleg érdekelt.

Minden olyan szponzorációs, partneri érdeklődéssel kapcsolatban, mely a fentebb megjelölt 6 kategória egyikébe sem tartozik – akár nemzeti, akár nemzetközi szinten – az érdeklődők szíveskedjenek a CAA11-hez fordulni információért a sponsorship@caa11.com e-mail címen.

Mindezeken túl az UEFA hamarosan pályázatot hirdet minden rendező országra vonatkozóan egy-egy sörmárka számára, melynek nyertese minden egyes rendezőországban a 2020-as Európa-bajnokság söripari partnere lesz. Az UEFA férfi válogatottak számára a 2018 és 2022 közötti időszakra kiírt versenysorozatainak globális értékesítését az UEFA képviseletében kizárólagosan a CAA11 végzi.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!