Az európai szövetség statisztikai összegzését ismertetve az insidethegames.biz kiemelte, hogy - ugyancsak rekordot jelentően - több mint félszáz tévétársaság közvetített az angliai helyszínekről, ami több mint a kétszerese a 2017-es hollandiai Eb mutatójának.
További csúcsként az angol-német döntőt, amelyet a házigazdák válogatottja 2-1-re nyert meg hosszabbításban,
élőben 50 millióan követték, szemben az öt évvel ezelőtti kontinenstornával, amelynek össznézettsége 15 millióra rúgott.
Magán a Wembley Stadionban rendezett finálén 87 192-en voltak jelen a nézőtéren, megdöntve mind a férfi, mind a női Eb-döntők eddigi helyszíni szurkolói rekordját. Az Eb-meccsek átlagos látogatottsága 18 544 főt tett ki.
A közösségi média számai is magasak: az UEFA jelentése szerint 453,3 millió interakció volt, a legtöbben a TikTokon (38,7 százalék) és a Twitteren (21,1 százalék) kapcsolódtak be az Európa-bajnokság történéseibe. Az UEFA női futballközösségi médiafelületei összesen 14,6 millió követőt gyűjtöttek, 590 ezerrel többet, mint 2017-ben.