Vágólapra másolva!
Jószolgálati nagykövetként segíti a közmédia Jónak lenni jó! elnevezésű adománygyűjtő akcióját Szalai Ádám.

A 86-szoros válogatott labdarúgó azért csatlakozott a közmédia karitatív médiakampányához, hogy személyesen segíthesse az idei kedvezményezettet, a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségét (MVGYOSZ) - olvasható az MTVA Sajtó és Marketing Irodájának keddi közleményében.
Az érdekvédelmi szervezetnek tett felajánlásokkal a vak és gyengénlátó emberek önálló életvitelét és esélyegyenlőségét lehet támogatni, ehhez nyújt segítséget Szalai Ádám Magyarország legnagyobb médiavállalatának felkérésére. Mint írják, Szalai Ádám örömmel állt a jó ügy mellé, több lehetőség és felkérés érkezett már hozzá jótékonysággal kapcsolatban, de mindig csak akkor állt egy fontos ügy mellé, ha vállalni tudta az ezzel járó felelősséget.

A közleményben Szalai Ádámot idézik, aki kiemelte: ahogyan a sportban, úgy a nehéz élethelyzetekben is fontos a kitartás.

- mondta Szalai Ádám, felhívva a figyelmet arra, hogy ezt az erőt mások őszinte odafordulása, támogatása tudja fenntartani. A magyar válogatott korábbi csapatkapitánya fontosnak tartja, hogy a segítség ne egyszerűen csak pénzbeli adomány legyen, hanem egy találkozás is.

Szalai Ádám a közmédia adománygyűjtő műsorának idei jószolgálati nagykövete Forrás: MTI/EPA/Hannibal Hanschke

A Jónak lenni jó! jószolgálati nagykövete egy aláírt, válogatotti mezét ajánlotta fel a karitatív célra.

A jótékonysági akció minden évben az adományvonalra érkező támogatások mellett ismert emberek által felajánlott különleges relikviák eladásával, árverezésével is tovább gyarapítja a támogatott szervezetnek gyűjtött összeget.

A különleges tárgyak többségét a Jónak lenni jó! honlapján lehet megtekinteni, a vásárlás menetéről a jonaklennijo@mtva.hu e-mail-címen lehet tájékozódni. Néhány különleges tárgyat pedig a közmédia december 18-i egész napos műsorfolyama során bocsátanak árverésre.

Az MVGYOSZ tevékenységét bárki segítheti, 500 forinttal a 13600-as telefonszám hívásával és a 96-os azonosító megadásával, illetve SMS-ben a 96-os szám elküldésével a 13600-as telefonszámra. Az adományok minden esetben a kedvezményezett szervezet számlaszámán jelennek meg, a közmédia pedig követi az adományok útját, hogy hitelesen közvetítsen az akció által elért eredményről - áll a közleményben.

Mint írják, a közmédia célja, hogy a rendelkezésére álló valamennyi eszközzel évről évre egy jó és nemes ügy mellé álljon. A hazai médiában egyedülálló kezdeményezésnek köszönhetően az elmúlt tíz évben több mint kétmilliárd forint jutott el a rászorulókat segítő szervezetekhez.

Kövesse velünk a 2022-es labdarúgó-világbajnokság híreit az Origo labdarúgó vb-oldalán!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!