Az interaktív élmény révén a City az első sportmárka, amely a Sony új FavoriteSpace szolgáltatását használja. A két globális óriás azóta dolgozott ezen a koncepción, mióta 2021. novemberében megerősítették együttműködésüket.
A szurkolók most először férhetnek hozzá az újonnan indított alkalmazáshoz, amelynek segítségével az Egyesült Királyságból, az Egyesült Államokból és Japánból származó szimpatizánsok csatlakozhatnak egy virtuális szurkolói közösséghez. A felhasználók személyre szabott avatárokat hozhatnak létre, és különböző tevékenységekben vehetnek részt, például napi kihívásokban, közösségi eseményekben, mini játékokban és társalkodási funkciókban.
A Sony csoporthoz tartozó Hawk-Eye Innovations adatkövető technológiájának segítségével a szurkolók elmerülhetnek a 3DCG mérkőzések kiemelt pillanataiban a City hazai mérkőzésein a 24/25-ös szezonban, és feleleveníthetik a 23/24-es szezon kulcsfontosságú pillanatait. Nuria Tarre, a City Football Group marketing és szurkolói élményért felelős vezetője izgatottan nyilatkozott az együttműködésről:
Nagy örömünkre szolgál, hogy hosszú távú partnerünkkel, a Sonyval együtt ma elindíthatjuk ezt az új élményt, amely része az új technológiák befogadására és a közönségünk bevonására és szórakoztatására irányuló szélesebb stratégiánknak, és folyamatosan új utakat keresünk."