Bár a versenyautók speciális technikával rendelkeznek, a közúti forgalomban Vivien természetesen hagyományos, manuális sebességváltós autón vizsgázott, így jogosítványába sem került ezzel kapcsolatos korlátozás. A forgalmi vizsgákon általában ötven percig tesztelik a jogosítványra várókat, Vivient 40 perc elteltével, hibapont nélkül zárta a szentendrei "megmérettetést".
Az Audi Sport pilótaképző akadémiájának egyetlen magyar tagját sikeres vizsgája alkalmából az autógyár magyarországi leányvállalata is meglepte, hiszen első útját az egyik legerősebb utcai sportautóval, egy RS5-ös modellel tehette meg.
A debreceni születésű versenyző, akiről már 15 évesen cikkezett a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) magazinja, tavaly a Forbes „top 30 fiatal" listájára került fel, az idei év elején pedig egy magazin a legsikeresebb hazai hírességek sorába választotta.
Nem csoda, hisz Vivien versenypályán nyújtott teljesítménye az első pillanattól kezdve figyelemreméltó. 2015-ben a Swift Cup Europe sorozat harmadik helyezettje, 2016-ban a túraautó -2000 cm3-es kategóriájának magyar bajnoka volt, tavaly pedig az Audi Sport TT Cupban nyújtott teljesítményének köszönhetően minden idők legfiatalabb magyar pontszerzője lett a nemzetközi sorozatok tekintetében. Az idei szezonnal kapcsolatos hivatalos bejelentésre ugyan még várni kell, de Keszthelyi Vivien - aki egyébként még mindig utánpótláskorú - jelezte, továbbra is az elsődleges célja, hogy értékes tapasztalatokat gyűjtve fejlődjön, még keményebb és tapasztaltabb versenyzővé válva ezáltal.
Fontosnak tartja, hogy a jövőben is rendkívül erős nemzetközi mezőnyt felvonultató sorozatokban induljon, ahol az autók között a lehető legkisebb a különbség, s tapasztalt, képzett pilóták ellen versenyezhet. Ez biztosítja ugyanis a kemény, kerék-kerék elleni csatákat, melyeket sokszor 200 km/h feletti sebességnél kell megvívni.