„Nehéz volt eldönteni, hogy mit vigyünk, és mit hagyjunk itthon, de a tapasztalatunk segített a válogatásnál – mondta el Őri Péter, a szervizcsapat fõnöke.
Abban nem volt vita, hogy a futóműalkatrészeket vinni kell, mert azok a legsérülékenyebbek,
de ami ritkábban kerül elõ a dobozokból, azt itthon hagytuk, így például
nem viszünk tartalék váltót, csak bizonyos alkatrészeket hozzá.
Az elmúlt években kialakítottuk a saját kis komfort zónánkat a táborban, errõl most le kell mondanunk:
sem saját zuhanyzónk, sem saját élelmiszerünk nem lesz.
Ez újdonságot jelent majd az utóbbi évekhez képest, de ha a versenyautóval minden rendben lesz és jól szerepel a csapat, ez számít majd a legkevésbé."
A két szerviz-terepjáró és a Szalay, Bunkoczi kettős Opel Crossland X versenyautója Németországból külön szállítójárművön, konvojban indult Türkmenisztán felé, ahová a csapat tagjai repülőn érkezik majd.