Élő:
Vágólapra másolva!
Az olaszországi Pininifraina szélcsatornában kezdődött meg a TCR-autók tesztelése. Később fékpadon és más speciális körülmények között is futtatják majd az autókat, hogy a kapott adatokból, határozzák meg a 2019-es teljesítmény-kiegyenlítő rendszer, vagyis a Balance of Performance paramétereit. Pályatesztelésre csak a teljesen újonnan épített, vagy újrahomologizáltatott autók mennek.

Összesen 16 különböző modellt vizsgálnak meg a kétnapos teszt alatt az olasz létesítményben. A TCR szabályrendszernek megfelelő autók futnak Michelisz Norbert sorozatában, a túraautó-világkupában, valamint a TCR Europe-ban, és valamennyi helyi vagy regionális TCR sorozatban. Mindegyik autót ugyanazzal a hasmagassággal érkezett, és mindegyiken három különböző hátsó szárny beállítást próbáltak ki - írja a Touringcartimes.com.

Pálya helyett szélcsatorna Forrás: touringcartimes.com

Autónként egy órán át tartott a próba, a TCR technikai személyzetének felügyeletében. Az új autókat, a Hyundai Veloster N-t, a Lada Vesta Sportot és a Lynk & Co 03-at pályára is viszik majd februárban Valenciában.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!