Könnyű esővel, majd egy jó tíz perces, összes szektort érintő sárga zászlóval kezdődött magyar idő szerint hajnali háromkor a WTCR második ningbói időmérője. Kevin Ceccon Alfája rossz helyen állt le, a mentés ideje alatt - nagyjából a Q1 felében - senki sem mehetett full tempót. Michelisz jókor ment gyors kört a Hyundai i30 N TCR-rel, rögtön az elején az élre ugrott 1:50.059-es idejével, a sárga zászlós szakasz után csak az alfás kínai Ma Csingua tudta megelőzni, vagyis mindketten simán mentek tovább a Q2-be.
Frederic Vervisch legjobb idejét pályaelhagyás miatt elvették, így a 13. helyre szoruló Gabriele Tarquini - Michelisz csapattársa - az utolsó pillanatban pattant vissza a Hyundaiba, hogy kimenjen a Q2-re. A szemerkélő esőben zajló második 10 percben Michelisz megfutotta a tizedik helyre elegendő köridőt, és meg is tartotta azt a végéig, vagyis a fordított rajtrácsos második futamon az első rajtkockából indulhat. A Q2 utolsó perceiben igazi drámát élhettek meg a helyi szurkolók, a nagy kedvenc Ma Csinguát ugyanis feltartotta a hondás Néstor Girolami. Ma neki is ment az előtte haladó argentinnek, kiesett, így mindkét versenyen csak a 12. helyről indulhat. A kettejük között történteket még vizsgálják, vagyis ha Girolamit megbüntetik, akkor változhat a hivatalos rajtsorrend.
A Q3-ba Aurelien Panis, Nicky Catsburg, Néstor Girolami, Yvan Muller és Yann Ehrlacher ment tovább, ebben a sorrendben mentek ki egy-egy gyors körükre. A két Lynk and Co foglalta el az első sort, vagyis Yvan Muller duplázott a kínai márka hazai versenyén: a szombati pole után a főfutam első rajthelyét is megszerezte, mellőle unokaöccse, Yann Ehrlacher indulhat. Mögöttük Girolami, Panis, Catsburg a sorrend. Michelisz a főfutamnak a 10. helyről vághat neki.
A magyar versenyző lemaradása mindössze 9 pont az összetett első helyén álló Esteban Guerrieri mögött, aki a második versenyen az ötödik, a főfutamon pedig a hatodik helyről indulhat.
Előbbi magyar idő szerint reggel 8.15-kor, utóbbi pedig 9.15-kor kezdődik.