Fa Nándor irányításával a tízfős magyar csapat 13 nap 1 óra 20 perc 15 másodperc alatt tette meg a mintegy 2700 tengeri mérföldes (5000 km) távot.
- Rendkívül pozitív élményt jelentett számomra ez a verseny - mondta Fa Nándor. - Számomra különösen fontos érdekesség volt, hogy több év kihagyás után hogyan reagálok az óceánon, miként sikerül egy tízfős csapat tagjaként vitorláznom. Csodálatos élményt jelentett, ahogy ez a társaság kihozta a maximumot a hajóból és ebből a versenyből.
Az együttes sikerének értékét növeli, hogy csak két, egyértelműen gyorsabb versenyhajó, a Volvo 60-as Spirit és a Vernon előzte meg.
A vitorlások november 23-án indultak el Las Palmasból, s a napokban folyamatosan érkeznek meg a karibi Santa Lucia szigetén lévő Rodney Bay kikötőjébe.
A djuice az első perctől kezdve az élmezőnyben haladt, a rajtot követően egy napig még vezetett is. Azt követően a két Volvo 60-as mögött mindvégig biztosan tartotta harmadik helyét. Az erősen - néha viharosan - szeles napok után az út kétharmadánál a szélhiány is próbára tette a magyarok kitartását és vitorlázótudását, de ekkor is sikeresen őrizték pozíciójukat.
Fa Nándort a tulajdonos Láng Róbert kérte fel kormányosnak.
- Minden előzetes várakozásomat felülmúlta a végeredményben elért harmadik hely. Jó versenyben sikerült elérnünk ezt a nagyszerű eredményt - értékelt röviden a tulajdonos.
A csapat néhány tagja a versenyt követően kipróbálhatta a két leggyorsabb versenyhajó egyikét, a Volvo 60-as Spiritet, és valamennyien úgy vélekedtek, hogy megfelelően felkészült legénységgel egy technikailag ennyire magas színvonalon felszerelt vitorlásnak nagyobb különbséggel illett volna győznie a djuice előtt. Fa Nándor úgy vélekedett, hogy ma már Magyarországon is lehetőség van hasonló csúcsminőségű hajók építésére.
Az ARC-n részt vett csapat tagjai Fa Nándor és Láng Róbert mellett: Fináczy György, Fürstner József, Goszleth Marcell, Hajdu Balázs, Rauschenberger Miklós, Scholtz Imre, Weöres Szabolcs, Fehér Sándor.