Az InBev nevű belga sörfőzde a Philipsszel karöltve a vb-re speciális, emblémával ellátott dobozokkal jelent meg a piacon még az ősszel, s új köntösbe öltöztetett régi termékével olyan sikert ért el, hogy már múlt karácsonyig 100 ezer darabot adott el Németországban.
"Egyszerűen képtelenek vagyunk kielégíteni az igényeket. Nem számítottunk rá, hogy ennyire kelendő lesz a Perfect Draft" - kommentálta az aktuális helyzetet a cég szóvivője.
Noha a népszerűsítő reklám már a kiürült dobozok mihamarabbi visszajuttatására is felhívja a fogyasztók figyelmét, és időközben egy második termelő egységet is üzembe állítottak Hollandiában, a kereslet továbbra is meghaladja a kapacitásokat. Harmadik helyszínen ugyanakkor biztosan nem indul be gyártás, mivel ahhoz már túl kevés az idő a június 9-i rajtig.