A honlapot és az autót látva két jó válasz adható a feltett kérdésre. Az egyik a konkurenciának: "Itt a példa. Lehet követni". A másik a kedves leendő vásárlónak: "Itt a nem zsákbamacska". Lehet készíteni a pénztárcákat, mert amit ez a járgány nyújt, az nem mindennapi.
Hogy a lényeget, vagyis az anyagiakat megcélozva mit jelent majd egy Continental GT tulajdonosának vallani magunkat, még nem tudni, viszont a brit korona egyik ékszerének számító Bentley régebbi Continental T modelljét annak idején, 2001-ben 450 000 DEM körüli áron, azaz közel 60 millió forintért vesztegették.
A VW albioni befektetését még otthon is sokan - nem csak a japán konkurencia - ferde szemmel nézték. Minek egy "népautógyárnak" luxusmárka? - kérdezgették. A Continental GT, a világ leggyorsabb négyüléses coupéja, a gyár frappáns válasza erre. Így már nincsenek irigylésre méltó helyzetben az ellendrukkerek. Törhetik a fejüket, mi rosszat is lehetne mondani róla.
Már a megjelenő Phaeton is komoly problémát okozott e téren. Legkomolyabb ezek közül "a VW nem egy luxusmárka" típusú volt, de a Bentley most fényes bizonyítéka annak, hogy az előbbi időnként luxusmodellként jellemzett termék "csak" az üzleti kategória teteje. És hogy az új Bentley melyik szegmens? Egyértelműen a luxuskategória teteje!
A decemberi Playboy további ajánlata:
Kristy Swanson, a csodálatos vámpír
Christina Santiago - a latin lány magasra tette a mércét
Álomautó - dübörög a Bentley project
Bárdos András - Becsvágy és boldogság
Éva, az örök nő