A férfiak sörszeretetét és a férfi kozmetikumok iránti növekvő keresletet vegyíti most a Carlsberg legújabb húzása: saját sörüket tartalmazó kozmetikumok gyártásába kezdenek, Carlsberg Beer Beauty márkanév alatt.
A hangsúly a saját sörön van, ugyanis gyakran előfordul, hogy híres márkák nevüket adják valamihez, aminek aztán a tartalmához semmi közük. A készülő sampon, hajbalzsam és testápoló azonban
fél liternyi fagyasztott Carlsberget fog tartalmazni.
Jim Daniell, aki a dán sörgyártó nemzetközi marketingéért felelős, az Adweeknek elmondta:
„Az ötlet a férfi szépségipar humoros megközelítése volt, de közben ne felejtsük el, hogy a sör bizonyos összetevői – a komló és az árpa – valóban hasznosak a bőr- és hajegészség szempontjából”.
Persze kérdés, hogy kinek mennyit ér egy poén. A három terméket tartalmazó csomag ugyanis körülbelül 20 ezer forintba fog kerülni. Ehhez képest a nem kevésbé hatékony lakossági módszer, azaz a hajmosás utáni sörrel locsolás lényegesen olcsóbb.
A gyártás folyamatát a következő videóból ismerhetik meg: