Ma, a március 20-i kóstolón megtudtuk, hogy a KFC a pékségekkel akar konkurálni: kellemes
alternatívát kínálnak, ahol változatosan és kiadósan reggelizhetünk.
Felmérésük szerint Magyarországon az otthonon kívüli reggelizés feltörekvőben van.
„Mivel a reggelizés piaca még kiaknázatlan,
az elsők között szerettünk volna belépni erre a területre"
– emelte ki Juhász Nándor, a KFC marketingese. „Tipikus KFC-s kínálatot állítottunk össze, amely reményeink szerint sokak tetszését elnyerheti.
"Szendvicseinket hazai munkatársainkkal alkottuk meg, figyelve a vendégeink visszajelzéseire.
Mi leszünk a világ első KFC-je, amely nem csak néhány kijelölt helyszínen, hanem minden éttermében reggeli kínálattal kezdi a napot.
Közép-Európában úttörő a mi piacunk."
Meglepő módon nem kizárólag a csirkehúsra, hanem a friss, hazai tojásra is hangsúlyt fektetnek. Az ajánlat részét képezik a tükörtojással és friss zöldségekkel gazdagított
Ciabatta, Bagel, Reggeli Qurrito
és a kívül ropogós, belül omlós háromszög alakú szendvicsek, valamint a sajttal töltött Roller. A szendvicsekbe kerülő tükörtojást 11 összetevős fűszerkeverékével ízesítik.
A cheddar sajtos tésztatekercs melegen jó indító, érdemes mögé küldeni egy szendvicset: az ízek rendben vannak, az állagra sem volt panaszunk – talán egy kis csípős, aromás szószt elviseltünk volna.
Nagy kedvencünk az áfonyás görög joghurt lett – féltünk, hogy túl lesz cukrozva, de nem, ideális, friss, szerethetően fanyar a müzlivel megszórt reggeli.
Az amerikai palacsinta hozza az otthoni szintet,
igaz, nehéz elrontani az egyszerű édességet. A reggelihez alma is választható – jó ötlet, kell a vitamin.