Minden azzal indult, hogy Csanda Eszter és Susánszky Ádám még 2013-ban vásároltak egy furgont, amiből napi 200 hamburgert adtak el. Mára a Zing Burger egy kiforrott, jól ismert márka, amely a 2016-os évet már 600 milliós árbevétellel zárta, és összesen négy éttermet, két food truckot és a Street Food Karavánban egy állandó egységet üzemeltet. Az újabb lépés pedig az, hogy franchise-hálózatot hoznak létre, hogy hosszú távon a közép-európai térségben terjeszkedhessenek.
„A Zing franchise koncepciójában a legtöbb arculati és minőségi elemet meghatározzuk, nagy hangsúlyt fektetve az anyagbeszállításra.
Az italportfólióban és a belső terek kialakításában viszont szabad kezet adunk a partnereknek,
és a helyi marketingstratégiát is teljesen rábíznánk a franchise-átvevőre. Emellett szeretnénk alacsony belépési összeget meghatározni" – mondta el Susánszky Ádám, a Zing egyik alapító tulajdonosa.
A Zing franchise-díja 6 százalékos lesz, és a kezdő évben 30, a másodikban 50 százalékos megtérülést ígérnek. A márka azokat a partnereket részesítené előnyben, akik több egységgel is szeretnének jelen lenni a piacon.
A Zing Burger az ún. fast casual étteremláncok kategóriájába tartozik. A szekció abban tér el a hagyományos gyorséttermektől, hogy a fogások frissen, rendelésre készülnek, és azokat a vevők pár perc alatt kézhez is kapják.
Az ágazat az USA-ban az elmúlt öt évben 10 százalékos bővülést ért el, ami az éttermi piacon kimagasló eredmény, és egyben előrejelzése is a trendeknek.
A fast casual éttermek előnye, hogy a gyors, városi életmódhoz idomulnak, mégis friss, adalékanyagoktól mentes ételeket kínálnak a vásárlóknak.