Közép-Európában terjeszkedne a magyar hamburgeres

zing burger
Vágólapra másolva!
Franchise-hálózattá alakul a népszerű hazai burgerezőlánc, a Zing. Az éttermeket működtető We Love Beef Kft. tulajdonosai már dolgoznak a működési kézikönyv alapjain, az első franchise-rendszerben működő egységet még idén szeretnék megnyitni. Hosszú távú céljuk, hogy egy közép-európai márkát hozzanak létre, és a hazai nagyvárosok után Lengyelországot, Ausztriát, Romániát és Horvátországot is megcéloznák.
Vágólapra másolva!

Minden azzal indult, hogy Csanda Eszter és Susánszky Ádám még 2013-ban vásároltak egy furgont, amiből napi 200 hamburgert adtak el. Mára a Zing Burger egy kiforrott, jól ismert márka, amely a 2016-os évet már 600 milliós árbevétellel zárta, és összesen négy éttermet, két food truckot és a Street Food Karavánban egy állandó egységet üzemeltet. Az újabb lépés pedig az, hogy franchise-hálózatot hoznak létre, hogy hosszú távon a közép-európai térségben terjeszkedhessenek.

A Zing hamburgerese tér-idő ugrást hajt végre Forrás: Zirig Árpád

„A Zing franchise koncepciójában a legtöbb arculati és minőségi elemet meghatározzuk, nagy hangsúlyt fektetve az anyagbeszállításra.

Az italportfólióban és a belső terek kialakításában viszont szabad kezet adunk a partnereknek,

és a helyi marketingstratégiát is teljesen rábíznánk a franchise-átvevőre. Emellett szeretnénk alacsony belépési összeget meghatározni" – mondta el Susánszky Ádám, a Zing egyik alapító tulajdonosa.

A burgeres bentről Forrás: Zing

A Zing franchise-díja 6 százalékos lesz, és a kezdő évben 30, a másodikban 50 százalékos megtérülést ígérnek. A márka azokat a partnereket részesítené előnyben, akik több egységgel is szeretnének jelen lenni a piacon.

Látványos autó Forrás: Zing

A Zing Burger az ún. fast casual étteremláncok kategóriájába tartozik. A szekció abban tér el a hagyományos gyorséttermektől, hogy a fogások frissen, rendelésre készülnek, és azokat a vevők pár perc alatt kézhez is kapják.

Az ágazat az USA-ban az elmúlt öt évben 10 százalékos bővülést ért el, ami az éttermi piacon kimagasló eredmény, és egyben előrejelzése is a trendeknek.

A fast casual éttermek előnye, hogy a gyors, városi életmódhoz idomulnak, mégis friss, adalékanyagoktól mentes ételeket kínálnak a vásárlóknak.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!