Az ok, amiért a megalkotója szerint az Aurosa valódi népszerűségnek örvend majd, főleg a dizájn. A célközönség a nagyvárosok trendeket követő fiatalabb hölgyei, főleg mivel a termék alkoholmentes. Emellett, ha ezt a sört isszák, még mindig nőiesek maradnak, nem úgy, mintha egy hatalmas korsót vagy egy fémdobozt szorongatnának a kezükben.
A sör a vezető cseh tervezők és művészek közbenjárásával készült el, az alkotó és az alapító pedig Martina Smirova, aki szerint
márványos rózsaszín üveg mögött egy nő erősségének és lágyságának megtestesülése rejlik.
Egy olyan szűretlen italról van szó, amely ugyanolyan kesernyés, mint dobozos társai, semmi édes, „rózsaszín" nincs benne, ahogy arra az üveg stílusa miatt számítanánk.
Miután szexista vádak érték a kecses nyakú, divatos sört, az Aurosa megálmodója azt is kijelentette, hogy soha nem állt szándékában részt venni a szexizmusban vagy a feminizmusban.
Ez egyszerűen egy olyan márka, amely egy elegáns és szép palackban kínálja a sört azoknak a nőknek, akinek ez illik az életstílusukhoz. Erre korábban még nem volt példa.
– mondta Martina Smirova.
Noha készült már sör nőknek, hiszen a citromos, almás és különböző ízesítésű söröket főként a nők isszák, az Aurosa a dizájnjában és a körülölelő hírnévben más. Kétségtelen, hogy a sör valóban férfias italnak számít, és ez az üveg megőrzi egy nő nőies mivoltát, a kritikusok szerint nem biztos, hogy szükség van erre; szigorú véleményük az, hogy a férfi és női márkák maradjanak meg a tusfürdők és samponok szintjén.