#péntek, #szombat és #vasárnap
névre keresztelték azokat a borokat, amelyek a közösségi média-szavatos nevek mellett az átlagból kitűnő, merész címkékkel kerülnek a polcokra. A jól fogyasztható, fiatalos italok könnyen felismerhető grafikáit Mocsai Katalin és Nacsa Szilárd alkották -
nem meglepő módon egy bormámoros estén.
A három madár egy baráti és jó hangulatú ötletelés eredménye.
A cél elsősorban a fiatalok figyelmének felkeltése, ezért választottak feltűnő és élénk színeket, illetve színkombinációkat. A figyelemfelkeltést indokolja az is, hogy a felmérések szerint
a magyarok valamivel több mint húsz százaléka szokott rendszeresen bort fogyasztani, ám többségük kevés háttérinformációval bír az italokról.
A legtöbben impulzusvásárlók, vagyis nem a bor maga, hanem az ár és a címke alapján választanak.
Mivel elsősorban a fiatalabb borfogyasztókat szeretnék megszólítani, ezért olyan eszközt választottak, amellyel könnyebb őket elérni. A Varsányi Pincészet szakmai partnerei a kampányban a Creatinsta influenszer-ügynökség és a Kereskedelmi Marketing Trendek több mint 10 influenszert kért fel az együttműködésre. Köztük van például az Instagramon és a Youtube-on egyaránt több mint 90 ezres követőtáborral rendelkező B. Nagy Réka, vagy a Youtube-on kétszázezer feliratkozónál tartó Török Ábel (I Have No Idea Hungary).
Dely Ábris, a Creatinsta ügynökség alapítója szerint fiatal és hiteles tartalomgyártók kaptak lehetőséget a kamányban, akik ráadásul teljesen maguk felelnek a tartalomért. Az influenszerek által készített tartalmak később természetesen a Varsányi Pincészet saját felületein is elérhetők lesznek.
Dely úgy látja, hogy sok márka lenézi az influenszer-együttműködéseket, holott szerinte legtöbbször sokkal jobb elérést biztosítanak, mint a túlértékelt celebek,
ráadásul tapasztalatai szerint proaktívabbak és olyan nagyon jó színvonalú tartalmat szolgáltatnak a márka számára, amely ár-érték arányban szinte verhetetlen.