Arra törekedtünk, hogy pusztán az árpamalátára, komlóra és vízre épülő recepttel is meg tudjuk tartani a termék könnyen ihatóságát. A végleges verziót a fogyasztóink bevonásával választottuk ki
– mondta el az új receptről Séra Péter, a márka sörfőzőmestere.
Az új sör kellemesen kesernyés, karakteres ízű, az eddiginél még aranylóbb színű, fehér habkoronával. Nemcsak a recept, de a név, a márkalogó és a csomagolás is megújul.
Büszkék vagyunk budapesti gyökereinkre, és ezt megjelenítjük az új csomagoláson is, amely a modernség és hagyomány tiszteletének ötvözetét tükrözi. A dobozokra és a palackcímkékre a régi Erzsébet híd fotója került rá a Fortepan gyűjteményéből
– tette hozzá Wilheim Gábor, a márka marketingigazgatója.
A megújult sör a kiskereskedelemben 0,33, illetve 0,5 literes dobozban és üvegben lesz kapható, illetve 6*0,5 literes csomagolású dobozos és üveges multipackban. A vendéglátóhelyeken ezen felül 30 és 50 literes hordós kiszerelésben, illetve tanksörként is elérhető lesz.